בית"ר הגיבה לתביעת איינבינדר: השחקן פוטר ולא יחזור לאימונים

המועדון התבקש להגיש את התגובה היום ובה טען: השחקן אינו חלק מהסגל. בסביבתו של איינבינדר עולים שלב: השחקן יטען להפרת הסכם והצדדים ייפגשו בבוררות

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים שלחה היום (רביעי) תגובה לתביעה שהגיש דן איינבינדר, בה הוא דורש לחזור לאימוני הקבוצה באופן מיידי. השורה התחתונה בתגובה: המועדון סירב לבקשה והקשר לא יחזור לאימונים בשלב זה. הטענה המרכזית בתגובה: השחקן פוטר ממועדון הכדורגל בית"ר ירושלים ואינו חלק מהקבוצה. מי שמייצג את הקבוצה הוא עו"ד רונן מוזסון.

המועדון התבקש לשלוח את תגובתו עד השעה ארבע אחר הצהריים ולאור חוסר ההסכמה בין הצדדים הם ייפגשו בבוררות. בסביבתו של איינבינדר, שמיוצג על ידי עו"ד רועי רוזן, הבהירו כי התביעה תימשך. הקשר עשוי לשלוח בימים הקרובים מכתב נוסף, בו הוא לא מתריע על חזרה לאימונים, אלא מודיע כי מדובר בהפרת הסכם. בשלב זה הצדדים מסתפקים בהגשת תביעה למוסד לבוררות, אך ייתכן ובהמשך הסיפור יעבור גם לבית הדין לעבודה.

איינבינדר מסרב לוותר, כמובן, על החוזה שלו בבית"ר. חוזהו המקורי הוערך ב-300 אלף דולר, אך הוא קיצץ וכעת עומד שכרו על 240 אלף דולר בלבד. הקשר צפוי לדרוש בתביעה גם את הפרמיות שהיה אמור לקבל וטוען כי הצוות המקצועי שכלל את יוסי בניון ורוני לוי וכן את סלובודן דראפיץ' ושי ברדה, הודיע לו כי הוא מעוניין בו מבחינה מקצועית. ייתכן וחלק מהשמות שהוזכרו יגיעו להעיד.

לאחר התגובה של המועדון, איינבינדר ימתין להכרעת הבורר שיחליט האם הוא מקבל את עמדת בית"ר ירושלים או מורה על החזרתו לאימונים.

דן איינבינדר
דן איינבינדר | אריאל שלום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי