אביטן הגיש התראה לפני תביעה נגד אחד מסמלי חדרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אודי ציטיאט

המאמן שהוליך את הקבוצה הצנועה עד לפלייאוף העליון וחצי גמר גביע המדינה, הגיש התראה כנגד לשון הרע מול אחד משחקניה הגדולים בכל הזמנים, דני הרשקוביץ, שבדף האוהדים בפייסבוק כינה אותו "מושחת, וזה בעדינות"

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

ניסו אביטן עזב את הפועל חדרה לפני חודשיים והצטרף להפועל תל אביב, כשכזכור המעבר לא התבצע בשורה שקטה. לאחר זמן מה המאמן הצליח ליישר את ההדורים מול ראשי המועדון אך בקרב האוהדים יש כאלה שעדיין כועסים עליו. חלק מהאוהדים אף הביעו את זעמם כלפיו ברשתות החברתיות. אחד מאוהדים אלה הוא דני (דדליה) הרשקוביץ.

הרשקוביץ שיחק בהפועל חדרה הגדולה בסוף שנות ה-60 לצד שלום שוורץ ואבי ארגז ובשנות ה-80 אף שימש כיו"ר המועדון. הרשקוביץ הביע את זעמו בעמוד הפייסבוק של אוהדי הפועל חדרה והדבר גרם לאביטן לשלוח התראה לפני תביעה כנגדו. ההתראה הוגשה על ידי עורכת הדין מיכל ראובן וה נכתב: "בפייסבוק, בדף האוהדים הידוע בשם  'הפועל חדרה שולם שוורץ דף אוהדים', פרסמת את הדברים הבאים:

"ניסו, מושחת מהיסוד. הוא מנצל את החברות שלכם על מנת לחזק את הפועל תל אביב על חשבונה של הפועל חדרה החלשה. תנו כבוד לניסו המושחת. עמי, ההנהלה לא רוצה שחקן ללא אישור מהמאמן, תפסיקו להגן על ניסו..מאמן שחתם בחדרה ביטל חוזה ועכשיו הוא רוצה לפרק את הקבוצה עם היחסים שיש לו עם השחקנים. תפנימו, הוא מושחת, וזו מילה עדינה". על פי מכתב ההתראה, דורש המאמן מהרשקוביץ סכום של כ-144 אלף שקלים פיצוי בעבור כל פרסום שנעשה במגיד כפי שקרה.


ניסו אביטן ברגעים יפים בהפועל חדרה (ערן לוף)

לאחרונה פנו גורמים בהפועל חדרה לאביטן וביקשו ממנו לרדת מהנושא אבל המאמן נחוש בדעתו להגן על שמו. את תגובתו של הרשקוביץ שחי בעשרים השנים האחרונות בארה"ב, לא ניתן היה להשיג.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי