קובאץ' לפני ריאל מדריד: "גארת' בייל לא יעבור לבאיירן מינכן"

גארת' בייל
גארת' בייל | Gettyimages

לקראת משחק ההכנה ביניהן (בין שבת לראשון ב-03:00, ספורט2), מאמן הבווארים התייחס לאפשרות שכוכב הבלאנקוס יצטרף לאלופת גרמניה: "הוא יכול לשחק בהרבה מאוד קבוצות". וגם: עתידו של רנאטו סאנצ'ס

(גודל טקסט)

באיירן מינכן תפגוש הלילה (בין שבת לראשון ב-03:00, שידור ישיר בספורט2) את ריאל מדריד המתחדשת למשחק הכנה ורגע לפני שהן יעלו לכר הדשא התייחס מאמן הבווארים, ניקו קובאץ', לאפשרות שגארת' בייל יעבור לשורות אלופת גרמניה.

קובאץ' נשאל על ידי אחד העיתונאים הספרדים האם בייל בדרך לבאיירן והשיב בצורה נחרצת: "לא. כמו הרבה שחקנים אחרים, אני חושב שבייל הוא כדורגלן טוב מאוד. אני מניח שהוא יכול לשחק בהרבה מאוד קבוצות טובות באירופה, אבל אני לא יכול להגיד לך איפה הוא יהיה בעונה הקרובה. אני לא יודע איזה מחשבות עוברות לו בראש".

על רנאטו סאנצ'ס, שהוזכר כמי שרוצה לעזוב ומבוקש על ידי אספניול, אמר קובאץ': "הוא יישאר בבאיירן מינכן. דיברנו איתו והסברנו לו שאנחנו רוצים שהוא ימשיך איתנו. זה טבעי שאחרי העונה שעברה (פתח רק בארבעה משחקי ליגה) הוא חושב על העתיד שלו, אבל אני חושב שהוא מבין שאנחנו רוצים אותו ואני משוכנע שיהיו לו מספיק הזדמנויות להוכיח את עצמו".


קובאץ' בונה עליו. רנאטו סאנצ'ס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי