הגרלת מוקדמות היורובאסקט: ישראל בדרג החמישי

נבחרת ישראל כדורסל
נבחרת ישראל כדורסל | FIBA

ביום שני הקרוב יכירו עודד קטש וחניכיו את היריבות שאיתן יתמודדו על כרטיס לאליפות שתתקיים ב-2021. ספרד, ליטא, צרפת או סרביה מרכיבות את הדרג הראשון במוקדמות, שייערכו בשלושה חלונות בשנה וחצי הקרובות

(גודל טקסט)

הגרלת הבתים של יורובאסקט 2021 תתקיים ביום שני הקרוב, לקראת האליפות שתתארח בחמש ערים שונות ברחבי היבשת. שלב הבתים ייערך בקלן, טיבליסי, פראג ומילאנו ואילו שלב הנוקאאוט יתקיים בברלין.

המשחקים ישוחקו בשלושה חלונות: פברואר 2020, נובמבר 2020 ופברואר 2021. היום (שישי) פרסמה פיב"א את הדרגים להגרלה, נבחרת ישראל שובצה בדרג החמישי מתוך שמונה. דרגים מספר 1, 4, 5 ו-8 ישובצו לבתים א', ג', ה', וז' בעוד ארבעת הדרגים הנותרים ייכנסו לבתים ב', ד,' ו' וח'. במוקדמות יחולקו הנבחרות לשמונה בתים של ארבע, כאשר 24 מתוך 32 הקבוצות יעלו לאליפות.

בין היריבות החזקות שישראל נמנעה ממפגשות איתן אפשר לציין את סלובניה, יוון, קרואטיה, רוסיה, איטליה, לטביה וטורקיה. מנגד, הנבחרת של עודד קטש תוכל לפגוש אחת מבין ספרד, צרפת, סרביה או ליטא שמרכיבות את הדרג הראשון ואחת מבין פינלנד, גרמניה, צ'כיה או פולין שיגיעו מהדרג הרביעי.

יריבה נוספת של הנבחרת תגיע מסיבוב פלייאוף שייערך לפני המוקדמות, ובו ישתתפו נבחרות לוקסמבורג, אלבניה, דנמרק, פורטוגל, איסלנד, בריטניה, רומניה, בלארוס, קוסובו, סלובקיה, קפריסין ושוויץ.

חלוקת הדרגים למוקדמות היורובאסקט. (FIBA)
חלוקת הדרגים למוקדמות היורובאסקט. (FIBA)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי