רפואה לקראת הפועל ת"א: "נעשה הכל כדי לנצח". בן לולו יפתח?

אחרי 2 ניצחונות רצופים, ק"ש תארח את ההאדומים (שלישי החל מ-18:45, ספורט2) ותקווה לשמור על הפסגה. החלוץ הצעיר עשוי להחליף את אנסה המורחק. שחקן: "ניצחנו בשביל קובי את פ"ת, רוצים לנצח עבורו גם את הפועל"

(גודל טקסט)

אחרי 0:2 משכנע על בני יהודה, מוליכת ליגת העל בכדורגל, הפועל קריית שמונה, תארח מחר (שלישי החל מ-18:45, שידור ישיר בספורט2) את הפועל תל אביב למשחק השלמה מהמחזור החמישי ותקווה לחבר ניצחון שלישי ברציפות שיישאיר אותה בפסגת הטבלה ויותיר אותה נטולת הפסדים לאחר שישה משחקים.

המאמן קובי רפואה, שעבורו מדובר בסוג של דרבי, אמר לקראת המשחק מול האקסית: "מצפה לנו משחק קשה מאוד מול קבוצה טובה מאוד ומול מועדון שבנימה אישית כולם יודעים שיש לי פינה חמה בלב אליו. מדובר במשחק בית שלנו ונגיע כדי לעבוד קשה ולעשות הכל כדי להשאיר את הנקודות בקריית שמונה".

בקרב השחקנים מרגישים את הדריכות של המאמן לקראת המפגש מול האדומים ואחד השחקנים אמר: "שיחקנו בשביל קובי מול מכבי פתח תקווה וניצחנו, ונרצה לנצח עבורו גם את הפועל תל אביב".

מבחינה מקצועית, הקבוצה של רפואה תיאלץ להסתדר ללא יוג'ין אנסה שהורחק במהלך הניצחון על בני יהודה והמאמן מתלבט האם להעניק את המקום בחלק הקדמי לגיא בן לולו או לפתוח עם שחקן קישור נוסף ולהישאר עם לוסיו, שכבש ארבעה שערים מפתיחת העונה, לבדו בחוד. מי שעשוי לפתוח הוא אדריאן רוצ'ט, שזכה למחמאות לאחר שנכנס כמחליף במשחק מול בני יהודה. בקריית שמונה חוששים מעייפות כאשר גם למשחק מול בני יהודה עלו הבלמים אורי דהן ועידן נחמיאס כהם לא בכשירות מלאה.

סאקו טורה, יוג'ין אנסה |

הרכב משוער, קריית שמונה: דז'יוגאס ברטקוס, דור אלו, עידן נחמיאס, אורי דהן, זיו מורגן (אמיר בן שמעון), יואב הופמייסטר, סמואל בראון, רועי קהת, סאקו טורה, גיא בן לולו (אדריאן רוצ'ט), לוסיו מרינאו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי