עדיין בלתי מנוצחת: 0:2 מרשים לקריית שמונה על בני יהודה

הקבוצה של רפואה עלתה באופן זמני למקום הראשון בטבלה, ברקוביץ' רשם הפסד בכורה בליגת העל, הכתומים לא חזרו מהפגרה. לוסיו כבש אחרי 45 שניות, אנסה הכפיל בדקה ה-17 והורחק בדקה ה-62

(גודל טקסט)

ניר ברקוביץ' יצא לפגרת הנבחרות עם מאזן ניצחונות מושלם בליגת הבורסה לניירות ערך, אחרי פתיחת קדנציה מוצלחת בשכונת התקווה עם ניצחונות רצופים על מ.ס. אשדוד ובית"ר ירושלים, אך בני יהודה לא חזרה מהפגרה, והמאמן רשם הפסד בכורה בליגת העל לקריית שמונה וקובי רפואה, שעלו למקום הראשון בטבלה, לפחות עד לדרבי החיפאי (החל מ-19:15 בערוץ ספורט4).

כבר לאחר 45 שניות, סאקו טורה הכניס כדור עומק מצוין ללוסיו, החלוץ עבר את עומר ניראון וגלגל בקלילות את הכדור לקורה הימנית ולתוך הרשת. 0:1 לק"ש. הקבוצה הצפונית נראתה פשוט נהדר במחצית הראשונה, ולאחר כמה החמצות, בדקה ה-17 הגיע כבר השער השני, כשיוג'ין אנסה השתלט על איבוד כדור במרכז המגרש, דהר לרחבה והכניע את ניראון בבעיטה חדה ושטוחה לפינה הימנית. 0:2 מרשים לקריית שמונה!

לוסיו | מאור אלקסלסי
יוג'ין אנסה חוגג | מאור אלקסלסי
ניר ברקוביץ'. הפסד בכורה בליגת העל | מאור אלקסלסי

הקבוצה של קובי רפואה המשיכה לעשות ככל העולה על רוחה בהמשך, אך בדקה ה-63, כובש השער השני, יוג'ין אנסה דרך על עמית כהן וספג כרטיס צהוב שני ואדום, אך הכתומים פשוט לא נראו במיטבם ולא הצליחו למנוע את הניצחון המוצדק של קריית שמונה. 0:2 בסיום.

קריית שמונה עדיין בלתי מנוצחת העונה בליגת העל וצברה 11 נקודות לאחר חמישה משחקים, ואם הירוקים לא יצליחו לנצח את הפועל חיפה, היא תישאר בפסגה. מנגד, בני יהודה ירדה למקום הרביעי בטבלה ורשמה הפסד ליגה שני העונה לאחר שישה משחקים.

פתיחת עונה חלומית לקבוצה הצפונית. | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי