הפועל ת"א ניצחה את גלוגוב, עמרי אלטמן קיבל את מס' 7

אלטמן
עומרי אלטמן | ערן לוף

האדומים נחתו אתמול בפולין (צפו בריקוד) וקיימו משחק הכנה ראשון במחנה. בואטנג יצטרף לקבוצה מחר. הקשר יקבל את חולצתו של עאבד. שחקן בקבוצה: "הלוואי ונפתח את העונה בבלומפילד לעיני 15 אלף איש"

(גודל טקסט)
הפועל תל אביב קיימה היום (שלישי) את משחק ההכנה הראשון שלה במחנה האימונים בפולין נגד חרוברי גלוגוב. המאמן ניסו אביטן הגדיר בפני שחקניו את משחק האימון כתרגול ראשון של חיבור הסגל ושיטת המשחק שהוא רוצה לראות בהפועל ת"א החדשה, משחק בעל חשיבות רבה יותר ממשחק האימון נגד הפועל קטמון.


במועדון ממתינים לבלם הפועל באר שבע, שיר צדק, שסיכם את תנאיו לשנתיים, והבהירו שוב: "אנחנו לא בצד בהתנהלות של השחקן מול באר שבע, מאמינים שיצטרף בקרוב". נכון לעכשיו, קבוצתו הנוכחית לא מוכנה לשלם לו את הפיצוי הכספי אותו הוא דורש.


שחקן הרכש החדש, עומרי אלטמן, יקבל את חולצה מס 7 שהייתה שייכת לאחמד עאבד, שכרגע ללא מספר. אור אינברום סרב לוותר על חולצה מס' 10 אותה ביקש הקשר ואיתה שיחק בקדנציה הקודמת באדום. אלטמן כתב לאוהדי הקבוצה באינסטגרם: "האהבה שלכם אלי גרמה לי להתרגש ולהבין לאן אני רוצה להגיע ולא חשוב איזה הצעות אחרות קיבלתי. אדומים ואדומות, יחד אל האושר והגאווה". כפי שפורסם לראשונה באתר ספורט1, אלטמן ויתר על הצעה של 220 אלף יורו לעונה ממכבי חיפה והעדיף לחתום בהפועל בסכום נמוך בהרבה.



 בוזגלו במשחק נגד קטמון. המשחק הערב חשוב יותר (דני מרון)


מאור בוזגלו פרסם אתמול סרטון של שחקני הקבוצה רוקדים במלון בשעות הערב. אחד השחקנים אמר על השהייה בפולין: "אנחנו מתאמנים במקום שהוא ברמה גבוהה מאוד. השחקנים הוותיקים נותנים לצעירים תחושה כאילו הם משחקים כאן כבר שנים רבות וזה טוב לגיבוש". השחקן אמר שהוא לא יכול לחכות לפתיחת העונה: "הלוואי והמשחק נגד מכבי נתניה יהיה באצטדיון בלומפילד לעיני 15 אלף אוהדים באדום". מי שצפוי להצטרף בקרוב לקבוצה הוא הקשר עמנואל בואטנג שהמריא לגרמניה שם הוא יקבל אשרת כניסה לפולין ואמור להצטרף ביום רביעי למחנה האימונים.
משחק ההכנה האחרון נגד ויסלה פלוק בוטל אתמול וביום שישי תשחק הפועל תל אביב נגד הפועל רעננה הנמצאת בפולין במחנה אימונים משלה. 


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אחרי שני אימונים החלטנו לעשות אסיפה.. מצטערים שהפרענו לילה טוב מפולין @hapoeltafc ❤️

A post shared by MAOR BUZAGLO (@buzaglomaor_11_official) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי