חושבת על חיזוק בינואר: חלוץ ומגן ימני עשויים להגיע למכבי חיפה

הירוקים מודאגים מהתפוקה בחלק הקדמי, מאוכזבים מיכולת של מאבוקה וייתכן כי יגיע רכש הולם במקומו. במועדון מקווים שדוניו, טוואטחה, ואשכנזי יהיו כשירים לבית"ר ירושלים בשני

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

אווירה קשה הייתה אתמול (רביעי) באימון מכבי חיפה לאחר הפסד הליגה השני ברציפות, הפעם נגד הפועל כפר סבא, אשר הוריד אותה עד למקום החמישי והפער ממכבי תל אביב האלופה ירד לנקודה בלבד. היום זכו השחקנים ליום מנוחה בשל הגשמים הכבדים ומחר יחלו בהכנות לקראת המשחק הביתי נגד בית"ר ירושלים ביום שני.

"למרות שהפסדנו שני משחקים עדיין הליגה לא בורחת ואין אף קבוצה שנראית הרבה יותר טוב מהאחרות", אמרו בחיפה והוסיפו: "כל הקבוצות הגדולות בישראל ובאירופה סובלות מחוסר יציבות בגלל הקורונה". למרות זאת המאמן ברק בכר מבין כי אם חיפה רוצה לזכות העונה באליפות, משחק ההגנה יהיה חייב להשתפר. "בכר יודע יותר טוב מכולם את הבעיות הגדולות וינסה לטפל בהן" אמרו בכרמל. 

מעבר לכך, במועדון הירוק מקווים כי רוב השחקנים הפצועים יהיו כשירים ליום שני. החלוץ גודסוויי דוניו שלא שותף בשלישי בגלל פציעה ינסה להיות כשיר למשחק הקרוב כמו גם טאלב טוואטחה, שסבל ממתיחה והוחלף מול כפר סבא. באשר ליובל אשכנזי, כשירותו והכללתו בסגל תתברר בסמוך למשחק.

יובל אשכנזי | דני מרון

בנושא החיזוק, במכבי חיפה החליטו בשלב זה כי זה לא הזמן לעסוק במועד העברות של חודש ינואר, אבל מסתמן כי הקבוצה תנסה להתחזק בחלוץ נוסף וגם אופציית המגן הימני על הפרק. ארנסט מאבוקה שחתם הקיץ לעונה נוספת, נמצא בירידה מתחילת העונה ואף איבד את מקומו בהרכב מול כפר סבא. אי לכך, לא מן הנמנע שבחיפה יבחנו את הסוגייה בינואר.

כזכור במהלך הקיץ ועוד לפני מינויו של ברק בכר, הודיעו הירוקים על המשך דרכו של הקמרוני ולאחר מכן הודה בכר כי הדבר נעשה בידיעתו. עוד בעונה שעברה דיברו בכרמל על כך שאחד החסרונות הגדולים שלהם מול מכבי תל אביב, היה בעמדות המגנים ולכן המאמן התעקש על צירופו של טוואטחה, אך ישנה אי שביעות רצון גם מעמדת המגן הימני, וכאמור חיזוק הולם עשוי להגיע בקרוב מאוד.

ארנסט מאבוקה | מאור אלקסלסי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי