במכבי ת"א מקווים שדסה ימריא להולנד, אך החתימה מתעכבת

אלי דסה
אלי דסה במדי מכבי תל אביב | אריאל שלום

המגן צפוי לחתום על חוזה משודרג לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת, אך מספר סעיפים עדיין מפרידים בין הצדדים. בשל הסחבת במשא ומתן עם אדריאן דלמאו, האלופה החלה לחפש מועמדים נוספים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב תערוך הערב (חמישי) משחק אימון נגד בית"ר תל אביב/בת-ים מהליגה הלאומית, כחלק מההכנה של האלופה לקראת מחנה האימון השני בהולנד, אליו תמריא ביום ראשון הקרוב הקרוב.

בשל הסחבת במשא ומתן עם החלוץ הספרדי אדריאן דלמאו והעובדה שטרם הושגו הסכמות כספיות עם ראשי הראקלס ההולנדית, החלו בצוות המקצועי של מכבי ת"א לבדוק בימים האחרונים מועמדים נוספים לתפקיד החלוץ.

דלמאו, שלא נטל חלק במשחק האימון של קבוצתו נגד ברוז' הבלגית, עדין נמצא בראש רשימת הרכש של מכבי תל אביב, אולם סוכנים איתם דיברו אנשי האלופה כבר התבקשו למצוא בעדיפות ראשונה חלוצים חופשיים ובעדיפות נמוכה יותר כאלה במחיר מקסימום שנע סביב מיליון יורו.

במכבי ת"א מקווים לסיים היום, או לכל המאוחר מחר, את המשא ומתן עם המגן אלי דסה שצפוי לחתום על חוזה חדש ומשודרג לשלוש שנים עם אופציה לעונה נוספת. אולם לספורט1 נודע כי מספר סעיפים עדיין מפרידים בין הצדדים והצטרפותו למחנה בהולנד נמצאת בספק בשלב זה.

מי שימריא בוודאות הוא המגן מתן בלטקסה, שחזר מעונת השאלה בבני יהודה וכרגע מתאמן עם הקבוצה יחד עם מושאלים נוספים שחזרו, דוגמת עדן קארצב, איילון אלמוג ומתן חוזז. למרות הכוונה הראשונית של ראשי מכבי ת"א למכור את כרטיסו של בלטקסה לקבוצה בליגת העל לאחר שכבר ננקב סכום של 900 אלף ש"ח בשיחות עם קבוצות שהביעו בו עניין, לא מן הנמנע כי יוחלט להשאירו.


הסחבת נמשכת. אדריאן דלמאו (Gettyimaghes)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי