יעקב בוזגלו: "שלם עם המהלך, בטוח שמאור יעשה עונה גדולה"

יעקב בוזגלו
יעקב בוזגלו | דני מרון

אביו של השחקן שיגיע למסיבת העיתונאים של הפועל ת"א, התייחס למעבר המפתיע לאדומים: "אנחנו עם הפנים קדימה, הוא מאושר כאן". כל שחקני הרכש החדשים יגיעו לאימון הפתיחה

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב נערכים לאימון הפתיחה ולמסיבת העיתונאים החגיגית בה יוצג מאור בוזגלו. לצידו של הקשר יגיע אביו, יעקב בוזגלו, שכיוון את המהלך לסגירת המעגל המשפחתי בהפועל תל אביב.

יעקב בוזגלו אמר לספורט1: "עבורי זה סגירת מעגל ענקית עם החולצה האדומה של הפועל תל אביב. לפני 40 שנה הגעתי לאצטדיון בלומפילד להפועל תל אביב ומי שקלט אותי היה מנהל הפועל תל אביב ניסן ניסנוב ז"ל אביהם של איציק ושרון ניסנוב. המאמן היה דוביד שוויצר האגדי וזאת הייתה הגשמת חלום שלי להיות על הדשא של בלומפילד".

"עכשיו מאור שם ואני שלם עם המהלך הזה בכול ליבי ובטוח שמאור יחד עם חבריו יעשו עונה גדולה. אנחנו עם הפנים קדימה מאור מאושר להיות בהפועל תל אביב ואגיע לראות הערב את האימון הראשון במתחם חודורוב הפנים קדימה ולא לאחור".


"בטוח שמאור בוזגלו יחד עם חבריו יעשו עונה גדולה" (דני מרון)

בנוסף לבוזגלו, לאימון הערב יגיעו שחקני הרכש החדשים יואב ג'ראפי אור אינברום עלי כנענה דני גרופר ומוטי ברשצקי ששב מהשאלה במכבי נתניה. החלוץ הניגרי מייקל אולהה לא שוחרר מקבוצתו סונג לאם בווייטנאם ובהפועל תל אביב ממתינים לתשובה לשחרר אותו תמורת 100 אלף דולר מוקדם מסיום החוזה. הקבוצה תקיים השבוע משחק אימון נגד הפועל קטמון ותמריא ב-14 ביולי למחנה אימונים ומשחקים בפולין.

עוד באותו נושא: יעקב בוזגלו, מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי