דיווח באיטליה: מתיאס דה ליכט סיכם לחמש שנים ביובנטוס

מתיאס דה ליכט
מתיאס דה ליכט | Gettyimages

התקשורת בארץ המגף טוענת שהנהלת הגברת הזקנה הגיעה להסכם עם כוכב אייאקס, שיחתום תמורת 12 מיליון יורו לעונה, וכעת נפתח המשא ומתן עם ההולנדים. בפ.ס.ז' ינסו לפתור את בעיית סעיף השחרור לפני שיהיה מאוחר מדי

(גודל טקסט)

האם אחת ההחתמות הגדולות של הקיץ סוף סוף תיסגר? בתקשורת האיטלקית מדווחים הבוקר (חמישי) כי הבלם מתקרב יותר ויותר ליובנטוס, ואף סיכם את תנאיו עם הקבוצה. על פי "סקאי ספורט", יובה יצרה קשר עם כוכב אייאקס ושני הצדדים סיכמו בעל פה על חוזה לחמש שנים בשווי 12 מיליון יורו לעונה, מתוכם ארבעה מיליון בבונוסים. כעת, מנסים באלופת איטליה ליצור קשר עם הקבוצה ההולנדית ולהגיע לסיכום על מחירו של השחקן.

סוכנו של דה ליכט מינו ראיולה, הודיע לאייאקס כי הוא הגיע להסכם עם יובנטוס וכי הבלם כבר מתכונן למעבר. מסתמן כי משא ומתן כבר התחיל, כשהמחיר אמור לעמוד על סביבות ה-75 מיליון יורו עבור הכוכב שהיה שותף פעיל בהעפלה של אייאקס לחצי גמר ליגת האלופות. דה ליכט כבר סיפר בלא מעט ראיונות כי החלום שלו הוא לעבור ליובנטוס, וכעת נראה שהמעבר עומד להיסגר בקרוב.

עוד נאמר בדיווחים כי בחוזה שהציעה יובנטוס לדה ליכט הוכנס סעיף שחרור על סכום אסטרונומי של 150 מיליון יורו. הסעיף הזה יקשה על קבוצות אחרות להציע חוזה טוב יותר לשחקן – בעיקר מצד פרז סן ז'רמן, שהחוק בצרפת מונע ממנה כרגע להציב סכום כזה. פ.ס.ז'. תנסה בשעות הקרובות להגיש בקשה להתאחדות הצרפתית במטרה להשיג אישור להכניס סעיף דומה בחוזה שיוצע לדה ליכט, ובמועדון המיליארדים מקווים שעד שיתקבל אישור כזה, לא יהיה מאוחר מדי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי