מכבי פתח תקווה תפתח את האימונים, קשר בן 18 מגאנה מועמד

גיא לוזון
גיא לוזון | אודי ציטיאט

לאחר שהניסיונות להשאיר את עמנואל מאווידה נכשלו בשל קשיים בהוצאת ויזה, הקבוצה שתתחיל את המסע חזרה לליגת העל תנסה לצרף זר צעיר אחר. במועדון מחכים לתשובה מנאור פסר, דור חוגי עדיין על הכוונת

(גודל טקסט)

כשהיא מתרגלת לעובדה שתשחק בליגה השנייה לראשונה מאז עונת 2012-2013, מכבי פ"ת תפתח היום (שלישי) בשעות אחר הצהריים את אימוניה במטרה לשוב תוך עונה אחת לליגת העל.

הפנים החדשות באימון המלאבסים יכללו את קשר הרכש ג'ופריי ביה, שעל הגעתו פורסם כאן באתר, כשגם ניראל מחפוד חוזר מהשאלה וינסה להרשים את המאמן גיא לוזון. הקשר ארמנדו קופר נמצא עם נבחרת פנמה במשחקי גביע הזהב ויצטרף מאוחר יותר.

בשל חוקי המנהלת, המאפשרים זר צעיר שישולב גם בקבוצת הנוער, בפתח תקווה ניסו להשאיר את חלוץ קבוצת הנוער בעונה שעברה עמנואל מאווידה, אך הדבר לא התאפשר בשל קושי בהוצאת ויזה. במקומו צפוי להצטרף קשר אחורי גנאי בן 18, שאותר על ידי צוות הסקאוטינג של המועדון.

ארמנדו קופר. יגיע אחרי גביע הזהב (דני מרון)
ארמנדו קופר. יגיע אחרי גביע הזהב (דני מרון)

בין הפנים המוכרות יופיעו החלוץ תאי בריבו, המגן גל שיש שהאריך את חוזהו, צחי גיגי, לידור כהן ויובל שבתאי. בקבוצה ייצאו כמדי שנה למחנה אימון בווניגזל שבאוסטריה, כשהתאריך שנקבע להמראה הוא ה-17 ביולי.

במועדון עדיין מחכים לתשובה מהקפטן נאור פסר, עימו נפגשו לפני כשלושה שבועות והציעו לו להמשיך. "מבחינתנו, לנאור יש ערך מוסף מעבר ליכולת על המגרש, ואנחנו מאוד רוצים שימשיך", אמרו בפתח תקווה, והביעו אופטימיות כי יישאר.

בנוגע לחיזוק, בקבוצה סיפרו כי נכון לרגע זה המועמד היחיד לחיזוק הוא דור חוגי, לו הגישו בקבוצה הצעה להצטרף תמורת 15,000 ש"ח בחודש. כרגע ישנם מספר מכשולים בחוזה, אך במלאבס מקווים כי יחתום. "חוגי כבר היה פה ואנחנו מחזיקים ממנו. הוא חלוץ שצריך להתפוצץ, ואנחנו מרגישים שזה יכול לקרות השנה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי