מאור בוזגלו נפגש עם יעקב שחר: רוצה לחזור למכבי חיפה

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | ערן לוף

השניים שוחחו על האפשרות שהקשר ישוב לקדנציה שלישית, אך בכרמל לא מתכוונים להציע לו חוזה גבוה מזה שקיבל מבית"ר ירושלים. "אם הוא ייראה נכונות להתפשר, קיים סיכוי גדול שנצרף אותו", הסביר גורם במועדון

(גודל טקסט)
האם מאור בוזגלו בדרך לקדנציה שלישית במכבי חיפה? הקשר, שסיים את חוזהו בבית"ר ירושלים ומחפש קבוצה לעונה הבאה, נפגש היום (שני) עם נשיא הירוקים, יעקב שחר, והביע בפניו את רצונו לשוב לכרמל.


במהלך השיחה דובר בין השניים על כך שבוזגלו, אם אכן המאמן מרקו בלבול יחליט לצרפו, יחתום על חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת. בכרמל מבינים כי צירופו של הקשר יהיה טוב מבחינה מקצועית, במיוחד לאור אי הוודאות סביב עתידו של קרים פריי.


"אם בוזגלו ייראה נכונות לשחק במכבי חיפה מבחינה כלכלית, קיים סיכוי גדול שזה אכן יקרה", הסביר גורם במועדון. כך או כך, לספורט1 נודע שהירוקים לא מתכוונים להציע לקשר חוזה גבוה יותר מזה שהוצע לו לאחרונה על ידי בית"ר ירושלים.


השיחה, שהתקיימה בין היתר על מנת להשכיח את הטונים הצורמים מהפרידה לפני כשנה, הוגדרה כטובה על ידי שני הצדדים ובסביבתו של השחקן מבינים שמכבי חיפה עשויה להיות אופציה מצוינת עבורו לקראת העונה הקרובה.



יחזור לכרמל? מאור בוזגלו (דני מרון)

עוד באותו נושא: מאור בוזגלו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי