עסקת ספורי לב"ש עשויה לזרז את הגעת בוזגלו להפועל ת"א

מאור בוזגלו
מאור בוזגלו | דני מרון

השיחות בין הצדדים חיוביות אבל קיימים פערים כספיים, במועדון מקווים שסעיף השחרור של הקשר שאמור לחתום בדרום יקל על המצב. רייכרט פועל להשיג שחרור ללא תמורה מבלגיה, טאפוקו מתרחק מהתכניות של אביטן

(גודל טקסט)

רמזי ספורי על סף סיכום בהפועל באר שבע, כך נראה, ובהפועל תל אביב ממתינים עד שהצדיים יגיעו להבנות ואלונה תעביר חצי מיליון יורו לקופת האדומים – סעיף השחרור של הקשר. במתחם חודורוב טוענים כי הכסף שאמור להכנס לקופה ישמש לחיזוק ולשדרוג מקצועי לקראת פתיחת העונה. גורם בכיר במועדון סיפר: "אם ספורי יעזוב, זו החלטה שלו בלבד. בהפועל תל אביב רצו להיפגש אתו וספורי הלך עם ההחלטות שלו".

בקבוצה בונים על רכש ואחד השמות שעלו הוא זה של בן רייכרט, שחזר לקבוצתו זולטאם וורחם הבלגית אם כי הוא אינו נמצא בתכניות שלה לעונה הקרובה. האדומים מוכנים לקלוט את רייכרט, בתנאי שסוכנו יביא את כרטיס השחקן שלו מבלגיה ללא תמורה. כזכור, רייכרט עבר לבלגיה ללא תמורה, וכעת הבלגים מקשים את המעבר בחינם. רייכרט אמר למקורביו כי כולם יודעים מה היא הפועל תל אביב עבורו. בקבוצה מאמינים כי עד ליציאה למחנה האימונים בפולין בעוד כשלושה שבועות תהיה התקדמות בנושא.

בנוסף, המאמן ניסו אביטן רוצה לצרף את קווין טאפוקו מהפועל באר שבע, אך שכרו הגבוה מונע בשלב זה את הגעתו. השיחות עם מאור בוזגלו, לעומת זאת, צפויות להתחדש לאחר הפגישה האחרונה שעברה ברוח חיובית. שני הצדדים יודעים כי רק הנושא הכספי מונע מבוזגלו לעבור לתל אביב, וייתכן שאם עסקת ספורי תושלם יגיע בוזגלו בנוסף לחנן ממן.

טאפוקו. בעונה הבאה בחודורוב? (דני מרון)
טאפוקו. בעונה הבאה בחודורוב? (דני מרון)

אביטן, שנפגש אתמול עם הקפטן אוראל דגני, פועל להפגיש את דגני עם האחים איציק ושרון ניסנוב על מנת לצנן את האווירה ולמנוע מדגני לעזוב לאירופה, או לקבוצות המעוניינות בו בארץ כמו בית"ר ירושלים או הפועל באר שבע.

סגל השחקנים של הפועל תל אביב מונה כרגע מעל 30 שחקנים, והוא ידולל חלקית כבר לפני ההמראה למחנה האימונים והמשחקים בפולין ב-14 ביולי. שחקנים אחרים יתבקשו לחפש קבוצות אחרות לאחר החזרה מפולין.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי