רשמי: עדן שמיר סיכם לארבע שנים בהפועל באר שבע

עדן שמיר
עדן שמיר | מאור אלקסלסי

הקשר בן ה-23, קפטן עירוני קריית שמונה שעלה לבוגרים תחת ברק בכר, יעבור לבירת הנגב תמורת כחצי מיליון יורו וישתכר כ-170 אלף דולר לעונה: "רק מהמחשבה לשחק בטרנר יש לי צמרמורת. מחכה להתחיל ולעבוד קשה"

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע ממשיכה בחיזוק המאסיבי של הקבוצה בימים האחרונים. אחרי החתמת הזרים אנחל קריו וג'ימי מרין, המגן שון גולדברג והקשרים נאור סבג וגל לוי, הערב (רביעי) הודיעה קבוצתו של ברק בכר רשמית על סיכום עם קשר עירוני קריית שמונה, עדן שמיר שיחתום לארבע השנים הבאות עם אופציה לעונה נוספת לבקשת המאמן אותו הוא מכיר עוד מימיו כמאמן הקבוצה הצפונית.

שמיר בן ה-23, קפטן קריית שמונה, יירכש בעבור כחצי מיליון יורו יורו, על אף שסעיף השחרור בחוזהו עמד על 850 אלף יורו, וישתכר כ-170 אלף דולר לעונה. לאחר הסיכום הוא אמר לאתר הרשמי של הפועל באר שבע: "אני רוצה להודות לאיזי שירצקי ולעירוני קרית שמונה. אני מגיע למועדון גדול, שמח ומתרגש. רק מהמחשבה לשחק בטרנר יש לי צמרמורת ואני כבר מחכה להתחיל. עכשיו נשאר לעבוד קשה".

כבר בחודש שעבר פרסמנו כאן בספורט1 על כך שהפועל באר שבע היא המועמדת המובילה לצרף את עדן שמיר, על אף שנעשו גישושים גם מצד מכבי חיפה, בית"ר ירושלים ובמהלך העונה גם מכבי תל אביב שלחה את אנשיה כדי לצפות בשחקן. חוזהו בקבוצה של שרצקי אמור היה להסתיים ב-2020 והוא מבחינתו הבהיר לכל אורך התקופה האחרונה כי ברצונו להתקדם לקבוצה אחרת.

כידוע שמיר היה בשנים האחרונות מהשחקנים הבולטים של קריית שמונה, אליה הגיע מהפועל חיפה עוד בגיל נוער. הוא עלה לבוגרים ב-2013 תחת ברק בכר, אז מאמן ק"ש, וזכה עם הקבוצה באותה שנה בגביע המדינה. את העונה האחרונה סיים עם חמישה שערי ליגה ושער אחד בגביע בניצחון על מגדל הענק.


סיכם את תנאיו בבירת הנגב. שמיר (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי