צ'יצ'י: "צר לי על ניימאר. הוא השחקן השלישי הכי טוב בעולם"

צ'יצ'ה
צ'יצ'ה | AFP

מאמן נבחרת ברזיל הביע עצב על היעדרותו של הכוכב מהקופה אמריקה, הציב אותו בטופ 3 ("יש לו יתרון על פני הזאר") ואמר על פרשת האונס: "יש לנו דברים אחרים לעסוק בהם, האחריות שלנו היא לשחק טוב ולהשיג תוצאות"

(גודל טקסט)

מאמן נבחרת ברזיל, צ'יצ'י, הביע עצב על היעדרותו של ניימאר מהקופה אמריקה ודירג את מספר 10 של הסלסאו כשחקן השלישי הכי טוב בעולם, אחרי ליאו מסי וכריסטיאנו רונאלדו. כזכור, הכוכב נפצע בקרסול ביום חמישי האחרון במשחק הכנה נגד קטאר ולא יוכל לשחק בטורניר שאותו תארח נבחרתו החל מיום שישי הקרוב (14.6).

זו ללא ספק מכה עבור נבחרת ברזיל, שמחפשת את זכייתה התשיעית בקופה אמריקה והראשונה מאז 2007, כאשר בטורניר האחרון שנערך ב-2016 הסלסאו הודחה בשלב הבתים. לקראת משחק הכנה נוסף שיתקיים הערב (ראשון, 22:00) נגד הונדורס, צ'יצ'י אמר: "הדאגה שלי לניימאר היא קודם כל בהיבט האנושי והבריאותי. מעבר לזה, אני מצר על כך ששחקן ברמתו לא יעמוד לרשותנו, הוא השלישי הכי טוב בעולם. מבחינתי, חוץ ממסי ורונאלדו, הוא דומה לאדן הזאר אך יש לו יתרון על פניו. הם חושבים בצורה דומה אבל ניימאר מריץ את המהלכים מהר יותר.

הוא השחקן שאנחנו צריכים. ואני מדבר על ניימאר הספורטאי, לא על הנסיבות הנוכחיות בחייו הפרטיים. זו דעתי ואמרתי לו אותה", הוסיף המאמן. פציעתו של שחקן פריז סן ז'רמן מגיעה בעיצומן של האשמות האונס נגדו. הוא מצדו מתנגד בתוקף להאשמות וטוען כי הוא קורבן לניסיון סחיטה. "זה ברור שהדברים שקורים מחוץ למגרש משפיעים עלינו", אמר צ'יצ'י על הפרשה, "אך בנבחרת שלנו מתרכז בעבודה ובאימונים.

מאחורי מסי ורונאלדו, יותר טוב מהזאר. ניימאר (Alexandre Schneider/Getty Images)
מאחורי מסי ורונאלדו, יותר טוב מהזאר. ניימאר (Alexandre Schneider/Getty Images)

"יש לנו דברים אחרים לדאוג לגביהם. האחריות שלנו היא לשחק טוב ולהשיג תוצאות טובות, בלי קשר למה שמפורסם בחדשות", סיכם מאמנה של ברזיל. ה"ורדה-אמרלה" תפתח את הטורניר במפגש עם בוליביה בסאו פאולו (בין שישי לשבת, 3:30, שידור ישיר בספורט1) ובנוסף תתמודד עם ונצואלה ופרו בבית א' של הקופה אמריקה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי