מנדי צפוי לעבור לריאל מדריד בשלישי. מרסלו יכריע לגבי עתידו

מרסלו
מרסלו | Gettyimages

"מארקה": המגן של ליון צפוי לעבור היום בדיקות רפואיות, סכום ההעברה: 50 מיליון יורו. הברזילאי שעשוי להפוך לשחקן משני, יחליט האם להמשיך. רונאלדו ויובנטוס כבר מחכים. וגם: פרוייקט הגלאקטיקוס השלישי של פרס

(גודל טקסט)
בספרד מניחים שהגעתו של פרלאן מנדי, מגנה הצרפתי של ליון, לשורות ריאל מדריד, היא רק עניין של זמן. בשבוע שעבר הצרפתים דחו את הדיווחים לפיהם ההעברה נסגרה, אלא שלפי "מארקה", השחקן אמור לעבור היום (ראשון) בדיקות רפואיות וההודעה הרשמית תצא ביום שלישי הקרוב. השחקן יגיע בתמורה ל-50 מיליון יורו. כעת נשאלת השאלה האם מרסלו ימשיך בריאל מדריד.


"מארקה" דיווח שהברזילאי צפוי לאבד את מקומו בהרכב הראשון, זאת למרות שזינדין זידאן החזיר אותו להרכב מאז מונה למאמן הקבוצה בחודש מרץ, ושהמועדון נותן לו את המנדט להחליט האם להישאר או לעזוב. מרסלו כבר אמר שהוא רוצה להישאר בריאל מדריד, אך ידוע כי כריסטיאנו רונאלדו חברו הטוב ישמח לראות אותו מצטרף ליובנטוס.


ריאל מדריד החתימה לא מעט מגנים שמאליים בתקופתו של הברזילאי שהצטרף בינואר 2007, כמו פאביו קונטראו (2011) או תיאו הרננדס (2017) אבל מרסלו תמיד גבר עליהם בדרך למקום בהרכב. הפעם, זה עשוי להיות אחרת.





עוד בריאל מדריד, ב"אס" מעריכים שפרוייקט הגלאקטיקוס החדש של ריאל מדריד יגיע עד להשקעה של 400 מיליון יורו. כשחזר לכס הנשיאות בקיץ 2009, פלורנטינו פרס אמר: "נצטרך לעשות בשנה אחת את מה שלא עשינו במשך שלוש שנים". ריאל מדריד בזבזה יותר מרבע מיליארד דולר, והחתימה תשעה שחקנים כשהיקר ביותר היה כריסטיאנו רונאלדו שנרכש בתמורה ל-96 מיליון יורו. אדר מיליטאו, לוקה יוביץ' ואדן הזאר, שרכישתו תסתכם ב-130 מיליון יורו, כבר הצטרפו.


כעת זידאן ממתין לפול פוגבה ובספרד נכתב שהוא "הבקשה המיוחדת" של המאמן, הקשר עשוי לעלות 160 מיליון יורו, ואז סך ההוצאות בקיץ יסתכם ב-465 מיליון יורו. אלטרנטיבה זולה יותר היא כריסטיאן אריקסן, שהצהיר על רצונו לעזוב את טוטנהאם. החוזה החדש והיוקרתי עם אדידס יסייע לריאל מדריד לשיפוץ האצטדיון וגם להציע משכורות שמנות יותר. הזאר צפוי להרוויח שכר זהה לזה של הקפטן סרחיו ראמוס (12.5 מיליון יורו) בעוד פול פוגבה דורש 17 מיליון יורו. כך או כך, הפרויקט הגלקטי כבר התחיל..

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי