בית"ר עוקבת אחר מצבם של יחזקאל וקניקובסקי. חוגג יגיע לאימון

גבי קניקובסקי | ברני ארדוב

הבעלים ייפגש עם דראפיץ' וברדה בנוגע לרכש, בקבוצה שוקלים לצרף מגן שמאלי ולחלק ההתקפי הוזכרו חלוץ אשדוד וקשר נתניה בנוסף לאצילי. במועדון דוחים את השמועות על החלפת המאמנים וייפגשו עם פניג'ל

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

מאמני בית"ר ירושלים, סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה, ייפגשו בשבוע הבא עם משה חוגג בנוגע למדיניות הרכש לינואר, לאחר שהושלמה עסקת המכירה של 50 אחוז מבעלות המועדון לשייח' חמד בן ח'ליפה.

המטרה היא לצרף מספר שחקנים בעמדות ספציפיות וכפי שפרסמנו כבר בתחילת השבוע, שמו של עומר אצילי עלה כמועמד לבירה, אך במועדון מכוונים בשלב זה גם לרכישת שחקנים צעירים. מעבר לדין דוד, ששמו הוזכר כאן כמועמד להירכש מאשדוד בתחילת העונה, גם שמו של שגיב יחזקאל עלה.

שחקן נוסף שמוערך על ידי צמד המאמנים הוא גבי קניקובסקי, אותו אימנו בנתניה. המסגרת בה משחקת בית"ר והעובדה שהוא מוערך מאוד על המאמנים, עשויה לגרום לו להגיע לבית וגן. בבית"ר, אגב, דוחים בשלב זה את השמועות על מינוי מאמן זר בינואר וטוענים כי בשלב זה, בניגוד לאותן שמועות, אין כל כוונה להיפרד מהצוות.

שגיב יחזקאל | לירון מולדובן

"עדיין לא קיבלנו כל החלטה לגבי רכש, אבל ברור שצריך לשבת ולראות מה עושים. נצרף שחקן הגנה, אולי שחקן התקפה יגיע. אנחנו רוצים לבנות תכנית לטווח ארוך. אתמול הגענו לארץ, נעשה חושבים מה הכי טוב לבית"ר ואז נחליט. לא תהיה בעיה של כסף", אמרו במועדון. גם צירוף מגן שמאלי על הפרק, זאת לאור העובדה שאורן ביטון ואורי מגבו לא מספקים את התוצרת עד עכשיו. במקרה כזה, אחד מהם ישוחרר.

כזכור, אתמול התברר כי ההון הראשוני של השייח' בן ח'ליפה יעבור קודם כל לחוגג. לא מן הנמנע כי כבר בשנה הראשונה הוא ישקיע חלק לא מבוטל מהסכום אותו התחייב להשקיע. כרגע מדובר על השקעת כרבע מהסכום הכולל בשנתיים הראשונות, זאת משום שבשלב הראשון בית"ר רוצה לפתח תשתיות נוער ולבנות מתקן אימונים ראוי.

מיכאל אוחנה חוגג עם אורן ביטון | דני מרון

בבית"ר לא מתכוונים להמתין זמן רב עם קבלת ההחלטות ועוד לפני אישור הבעלות בוועדה לאישור זכויות, הם מתכוונים לפנות ליו"ר לשעבר, מאיר פניג'ל, המחזיק בבעלות על השטח בבית וגן. במועדון מעוניינים להקים קומפלקס מרהיב, הכולל חדר הלבשה, חדרי כושר, חדר אוכל לשחקנים, חדר תדרוכים, חדרי מאמנים ועוד. חברת נאות בית וגן, שפניג'ל והאחים מאיר ושאול לוי, רכשו את השטח לפני 21 שנה, אך מאז מתנהל מאבק משפטי בין הצדדים בטענה שבית"ר לא שילמה שכירות וכי הם לא מצליחים להפוך את המקום לשטח מגורים, כפי שתוכנן תחילה.  

פניג'ל, שטען השבוע כי איש עדיין לא פנה אליו, התייחס לאפשרות שימכור את השטח בהשקעת הבעלים החדש מדובאי, השייח חמד בן ח'ליפה. "אני מקווה שבית"ר תגיע לטופ של אירופה עם השייח' החדש", אמר היו"ר לשעבר לספורט1. "חוגג עשה צעד שכל בעלי הקבוצות, חוץ ממכבי תל אביב של גולדהאר, היו מוכנות לעשות. זה לא יהיה קל, אבל צריך לשנות את האווירה בבית"ר ובגלל קומץ של לא צריך לקלקל את האווירה. אפתיע אותך, יש לנו הרבה מאוד אוהדים במגזר שמתביישים להגיע למשחקים. אולי זה הזמן לפתוח להם פתח. לה פמיליה אולי לא יכולה להיכנס למשחקים עכשיו, אבל תהיה מלחמה".

משה חוגג
גם הוא יגיע לבית וגן מחר. חוגג | דני מרון

בתוך כך, מחר (שישי) מתכננים להגיע לאימון הבוקר בבית וגן אוהדים רבים של הקבוצה, חלקם כדי למחות נגד מכירת 50 אחוז מהבעלות ליידי השיח וכנראה שמרביתם כדי לתמוך במהלך של משה חוגג. לכן, המועדון הודיע על היערכות מוקדמת לאירועים שצפויים בבית וגן והבהיר כי משטרת ישראל וכוחות אבטחה רבים יהיו במקום משעות הבוקר המוקדמות על מנת לשמור על הסדר. בנוסף, מצלמות מיוחדות יופעלו על מנת לאתר מתפרעים ולזהות אנשים שיקראו קריאות גזעניות.

בית"ר אף הודיעה כי גם משה חוגג יגיע לאימון והוסיפה: "אנו קוראים לכל מי שרוצה להגיע, בכל גיל, להגיע ללא חשש. אנו מכבדים את כל מי שמגיע לאימון להביע את דעתו בעד או נגד, אבל לא ניתן להפר את החוק ולו לרגע אחד. אנו מזהירים כי תהיה אפס סובלנות כלפי הנושא ומי שיקרא קריאה גזענית יזוהה לאחר מכן וייתבע גם על ידי המועדון". יש לציין כי האירוע באישור המשטרה וגם הזמנת הקהל נעשתה בתיאום מולה.

עוד באותו נושא: גבי קניקובסקי, שגיב יחזקאל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי