פניג'ל: "אף אחד בבית"ר לא דיבר איתי על בית וגן"

יו"ר בית"ר לשעבר שרכש את המתחם קרא כי חוגג מתכנן להפוך אותו ליוקרתי. אחרי פרשת נדאלה שעזב בלחץ האוהדים בתקופתו, הוא מסביר: "לא בטוח שמה שקורה היום בדובאי יעבור". האימון הופסק אתמול כעבור כשעה

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

"זה נכון שהשטח בבית וגן שייך לי, יחד עם שותפי מאיר לוי. אבל נכון לעכשיו, אף אחד מבית"ר ירושלים לא דיבר איתי. האמירתים? אם הם רוצים שידברו איתי". כך אמר יו"ר בית"ר ירושלים לשעבר, מאיר פניג'ל, לספורט1, זאת בעקבות ההחלטה של משה חוגג להפוך את מתקן האימונים בבית וגן למתקן משודרג בתמיכת איש העסקים חמד בן ח'ליפה. "אני כבר בן 75, אין לי כוונה לחזור לבית"ר או לנהל אותה, אבל אני לא בטוח שמה שקורה היום בדובאי יעבור אצל האוהדים".

פניג'ל מכר את בית"ר ב-2005 ועד אז הספיק להציל את המועדון פעמיים: תחילה כאשר רכש את בית וגן ובפעם השנייה כשרכש את הקבוצה לאחר עזיבת גד זאבי ב-2001. בעבר הוא מתח ביקורת על ההתנהלות בפרשת שני השחקנים הצ'צ'נים, סדאייב וקדאייב ואמר כי הקבוצה לא הייתה ערוכה לקלוט אותם.

פניג'ל כבר נתקל במקרה דומה כאשר הביא לבית"ר את אברהים נדאלה. המגן השמאלי הניגרי עזב את הקבוצה אחרי לחץ גדול של האוהדים, אבל הטריגר היה ריב מתוקשר באימון עם המאמן, אלי אוחנה. גם סאדאת בוקרי עזב בעבר אחרי לחץ האוהדים, שחשבו תחילה כי הוא מוסלמי.

בית"ר, שתערוך מחר (שלישי) מסיבת עיתונאים בה צפויה להכריז על ההשקעה של חמד בן ח'ליפה בקבוצה, תעמוד הערב (20:45) למבחן חשוב מול הפועל באר שבע, כשהפסד יוביל כמובן למשבר עמוק עוד יותר. כזכור, אתמול תורגלו אלירן עטר ועידן ורד בהרכב השני והיום בצהריים תתקבל החלטה סופית, אך נראה כי זה הכיוון ועוזיאל פרדו וירדן שועה יפתחו יחד בחוד, כשלירן רוטמן ושלום אדרי מאחוריהם. אימון הקבוצה הופסק אתמול מוקדם, כשעה וחמש דקות לאחר פתיחתו, במקום כשעה וחצי בדרך כלל. ההחלטה התקבלה כדי להוריד עומס ומתח מהשחקנים לקראת המשחק.

משה חוגג, אלי אוחנה, מוני ברוש | בית"ר ירושלים, רשמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי