קלינגר יקבל היום הודעה רשמית: "אתה לא ממשיך לעונה נוספת"

ניר קלינגר
ניר קלינגר | דני מרון

בית"ר ירושלים תודיע למאמן על סיום דרכו, רוני לוי שכבר סיכם את תנאיו ימונה רשמית לאחר מכן: "נאמר לו במפורש שנדבר עם מאמנים נוספים ונחליט", אמרו במועדון. ניסיון למצוא קבוצות לשטקוס, טיירה ושיימן

(גודל טקסט)

סאגת מינוי המאמן החדש לבית"ר ירושלים צפויה להגיע לסיומה ב-48 השעות הקרובות. המאמן ניר קלינגר יתבשר במהלך היממה הקרובה על כך שהוא אינו ממשיך לעונה הבאה, וזאת לאחר שחוזהו מהעונה הנוכחית תם לפני שלושה ימים ולראשי בית"ר אין כוונה להאריכו בעונה נוספת. אחרי שקלינגר יקבל את ההודעה הרשמית, יוכרז על מינויו של רוני לוי למאמן החדש.

בבית"ר מנסים לסיים את ההתקשרות עם קלינגר בצורה הכי מכובדת שיש ואף ינסו ליזום פגישה עם המאמן, כדי לא להודיע לו את הדברים בשיחת טלפון לקונית. כפי שפרסמנו, על פי החוזה שנחתם עמו בעונה שעברה, אם יקבל הודעה שחוזהו לעונה הבאה לא ימומש, הוא זכאי לפיצוי כספי של חודש אחד ובבית"ר המתינו בשל כך עם מינוי המאמן החדש לעונה הקרובה, כדי לא להסתבך מבחינה משפטית מול חוזהו של המאמן הנוכחי. אגב, בפגישה היחידה שנעשתה עם קלינגר, לפני מספר שבועות, נאמר לו במפורש, כך טוענים בבית"ר, כי בכוונתם לדבר עם מאמנים נוספים לקראת העונה הקרובה.

ראשי המועדון, הבעלים משה חוגג, היו"ר אלי אוחנה והמנהל המקצועי יוסי בניון, קיבלו הפעם החלטה עקרונית שכל מאמן שיוחתם יקבל חוזה לעונה אחת בלבד, ושרק בתום העונה ישבו עמו ויקבלו החלטות על המשך או פרידה, על פי התוצאות שהושגו ושביעות הרצון. כמובן שהדבר אמור גם לגבי רוני לוי שיוצג, ככל הנראה, בימים הקרובים.

בבית"ר ממשיכים בחיפוש פתרונות עבור מספר שחקנים שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה, ביניהם אפונסו טיירה, שמואל שיימן וארנטס שטקוס. בבירה החליטו שהשוער איתמר ניצן ימשיך בכל מקרה בעונה הבאה ובמועדון מאמינים שיצליחו למצוא בסופו של דבר פתרון בנוגע לשטקוס הליטאי, שחתום לעונה הבאה על חוזה של 230 אלף דולרים. בבית"ר לא מתכוונים לדרוש תמורה עבור השוער ויסתפקו בכך שקבוצה שתרצה אותו, תיקח על עצמה את עלות חוזהו לעונה הקרובה. בנוגע לטיירה ושיימן, מאמינים בבית"ר שיהיה להם ביקוש בליגת העל ולא תהיה בעיה למצוא קבוצה שתקלוט אותם.


איתמר ניצן. צפוי להיות השוער הבכיר גם בעונה הבאה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי