רוני לוי סיכם בבית"ר ירושלים. לוסיו מועמד לחיזוק ההתקפה

ניקולה מיטרוביץ'
ניקולה מיטרוביץ' | האתר הרשמי

יוסי בניון בחר במאמן שכבר היה שתי קדנציות במועדון והוא אף החל בהכנות לעונה הבאה. ההכרזה הרשמית: לאחר האחד ביוני, התאריך בו יפוג החוזה של קלינגר. חלוצה של חדרה עשוי להגיע תמורת 300 אלף דולר בלבד

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים צפויה להכריז רשמית תוך ימים ספורים על מינויו של רוני לוי למאמן הקבוצה. כפי שכבר פורסם בספורט1, לוי היה המועמד הבכיר לקבלת התפקיד. המנהל המקצועי, יוסי בניון, כבר סיכם עם לוי את כל תנאיו הכספיים ולפי גורמים במועדון, המאמן כבר החל בהכנות לקראת העונה הבאה. הבעלים משה חוגג שהצהיר יותר מפעם אחת שבניון יהיה המחליט היחיד לגבי זהות המאמן, לא צפוי לעמוד בדרכו של המנהל המקצועי שלו.

בבית"ר לא אהבו את כל חרושת השמועות בימים האחרונים בנוגע לזהות מאמן הקבוצה לשנה הקרובה. בשלב זה ממתינים בבית וגן לסיום הרשמי של חוזהו של המאמן הנוכחי, ניר קלינגר, שיפוג באחד ביוני, אז יוכלו להכריז רשמית על הגעתו של רוני לוי. "כמות השמועות לא נורמלית", אמר גורם המקורב למועדון. "בניון ואוחנה כבר סגורים על רוני לוי וגם משה חוגג יודע את זה ולא יעמוד בדרכם בנוגע להחלטה הזו", הוסיף הגורם.

מיד לאחר ההכרזה על רוני לוי כמאמן, במועדון יעלו הילוך בכל הנוגע לשינויים הצפויים בסגל. כפי שכבר פורסם, שלוש העמדות אותן רוצים בבית"ר לחזק הן עמדות המגן השמאלי, עמדת הקשר האחורי ועמדת החלוץ, כאשר בניון וגם אוחנה, מקבלים לאחרונה הצעות והמלצות ללא סוף על שחקנים בתפקידים האלה, בעיקר זרים חדשים, שיגיעו במקום הזרים שסיימו את תפקידם במועדון ועזבו, דוגמת אנתוני אנאן, אפונסו טיירה ומיחאיי וודוץ.


רוני לוי. סיכם את תנאיו (דני מרון)

לצד החיפושים אחר זר בעמדת המגן השמאלי, עלתה גם מועמדותו של מקסים גרצ'קין, ששיחק העונה בהפועל חדרה וכרטיסו שייך למכבי תל אביב. גרצ'קין שיחק בזמנו בנבחרת הנוער של אלי אוחנה, שזוכר אותו מאז וגם הוא המליץ לבניון לנסות וצרף אותו לבית"ר.  השחקן מבוקש גם בהפועל תל אביב.

שם נוסף שנמצא על הכוונת של בית"ר, הוא שמו של לוסיו הברזילאי, חלוצה של הפועל חדרה, שמחזיק בסעיף פיצוי נמוך יחסית של כ-300 אלף דולר, כפי שפורסם אתמול בספורט1. לוסיו הביע בפני מקורביו לאחרונה את רצונו לעבור לקבוצה אחרת ויתכן שבית"ר תהיה זאת שתקלוט אותו לקראת העונה הקרובה.


לוסיו. על הכוונת של בית"ר (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי