בן שמעון השתפך על גורדנה: "סלע יצוק, אני בר מזל לאמן אותו"

רועי גורדנה | מאור אלקסלסי

אווירה חיובית במיוחד במ.ס אשדוד אחרי ה-0:1 על כפ"ס. המאמן פרגן בגדול לקשר, שהשיב: "אנחנו מצליחים בזכות רן". בגאיוקו וצבטקוביץ' נפצעו, השחקנים קיבלו יומיים חופש

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, מ.ס אשדוד המשיכה אתמול (שבת) להראות שמדובר בקבוצה חזקה מאוד השנה, והיא גברה 0:1 על הפועל כפר סבא וחיברה ניצחון שני ברציפות בדרך למקום השלישי. השחקנים קיבלו יומיים חופש בהם יוכלו לבלות עם משפחותיהם בחג, והם ישובו להתאמן בשלישי לקראת המשחק נגד הפועל חדרה בשבת.

צפו בתקציר ה-0:1 של אשדוד על הפועל כפ"ס

הקבוצה יצאה אתמול עם שני שחקנים פצועים. הראשון הוא מוסא בגאיוקו, כובש שער הניצחון, אשר נפגע בקרסול ורק ביום שלישי יתברר מצבו. השני הוא הבלם ננאד צבטקוביץ', אשר התלונן בסיום המשחק כאבים בשריר הירך האחורי ונראה שהוא סובל ממתיחה.

באשדוד לא מופתעים מהיכולת והתוצאות הטובות של הקבוצה תחת הנהגתו של המאמן רן בן שמעון. "בנו כאן קבוצה בתחילת העונה לצמרת הגבוהה, לפלייאוף העליון ולמקומות 2-4", אמר גורם במועדון. "האמנו בקיץ שזה יקרה ואנחנו לא מופתעים, הקבוצה בכיוון הנכון. הכיוון שלנו הוא צעד אחר צעד".

רן בן שמעון | לירון מולדובן

ראשי המועדון פרגנו לבן שמעון ולצוות המקצועי שלצדו על ההתקדמות הגדולה ועל מנטליות הניצחון, שלא הייתה קיימת בשנים האחרונות בקבוצה. בסיום זכה המגן השמאלי מונטרי קמהאני למחמאות רבות על השיפור ממשחק למשחק, יכולת שבאשדוד מאמינים תפתח עבורו בעתיד דלתות של מועדונים מאירופה. מבחינת חיזוק עתידי בינואר, תיבחן אפשרות לצירוף קשר וחלוץ, זר וישראלי, בהתאם למצב הקבוצה בטבלה.

מי שהיה המצטיין על כר הדשא, רועי גורדנה, אמר בסיום: "אחרי הניצחון על מכבי ת"א הגיע ניצחון על כפ"ס שמייצר המשכיות, ולכן זה ניצחון גדול. למיטב זכרונו, כפ"ס לא בעטה אפילו פעם אחת לשער שלנו ולא הגיעה לשום מצב. נכון שהבקענו רק גול אחד, אבל היה הבדל עצום בין היכולת שלנו לשלהם. הקבוצה חדורת מטרה ויודעת מה היא רוצה מעצמה. אנחנו שמחים ומאושרים, אני לא מוריד אפילו באחוז אחד את המוכנות למשחק הבא – כי תמיד שופטים על פי המשחק הבא".

הקשר לא שכח לפרגן למאמן שלו: "ההצלחה שלנו היא בזכות בן שמעון. הוא יודע לכוון אותנו, להסביר ולתקן טעויות בכל אימון ומשחק". בן שמעון עצמו החזיר בענק והחמיא לגורדנה: "רועי הוא סלע יצוק של הקבוצה. אני מאוד מעריך אותו, הוא שחקן עם אישיות ואני בר מזל לאמן שחקן כזה".

מוסא בגאיוקו, טום בן זקן, רועי גורדנה | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי