חזקה בצמרת: אשדוד ניצחה את כפ"ס ושמרה על המקום השלישי

הקבוצה מעיר הנמל שמה קץ לרצף של 3 הפסדי חוץ רצופים בזכות 0:1 ושער אדיר של בגאיוקו (23), שבהמשך נפצע והוחלף. מנגד מכלוף כמעט איזן (35), אך צבטקוביץ' הצליח לבלום מקו השער. עוד משחק ללא ניצחון לתורג'מן

(גודל טקסט)

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב ביום שני, מ.ס. אשדוד קיוותה להמשיך את הרצף החיובי נגד הפועל כפר סבא במסגרת המחזור העשירי של ליגת העל, ועל הדרך גם להשיג ניצחון חוץ ראשון אחרי שלושה הפסדים רצופים מחוץ לאצטדיון הי"א. הקבוצה מעיר הנמל אמנם לא הרשימה, אך עשתה את שלה לאחר 0:1 קטן באצטדיון המושבה שהבטיח לה את המקום השלישי לשבוע אחד נוסף.

אשדוד הייתה הקבוצה הטובה יותר במחצית הראשונה והיא מצאה את שער היתרון כבר בדקה ה-23, לאחר מסירת רוחב טובה של קמאהני לבגאיוקו, ששחרר פצצה אדירה מקצה הרחבה. כפר סבא כמעט השוותה כעבור 12 דקות מכדור קרן שגרם לבלבול בהגנה, מכלוף הגיח לכדור ובעט כדור שנבלם בגופו של צבטקוביץ'.

מוסא בגאיוקו | קובי אליהו

המחצית השנייה הייתה משמימה לחלוטין ופרט למספר ניסיונות נואשים של בריהון המחליף מחוץ לרחבה, ועוד בעיטה חדה של הייפורד בתוספת הזמן, אף קבוצה לא הייתה קרובה לכבוש. האירוע המרכזי בחצי השני היה פציעתו של כובש השער בגאיוקו שירד מכר הדשא בדקה ה-86.

אשדוד שכאמור שמרה על המקום השלישי, תצא בשבוע הבא למשחק חוץ נוסף הפעם נגד נועלת הטבלה הפועל חדרה. הפועל כפר סבא מנגד שרשמה נקודה אחת בלבד בשלושת המחזורים האחרונים תתארח אצל הפועל חיפה השמינית – אך כלל לא בטוח שזה יקרה עם עמיר תורג'מן על הקווים.

עמיר תורג'מן | קובי אליהו
שגיב יחזקאל | קובי אליהו

הרכבים

הפועל כפר סבא: מתן זלמנוביץ', טום שלח (מאור ג'רסי 70), עומר דנינו, טל מכלוף, אביב סולומון, רז כהן (ג'ורג' פוצ'יבה 58), טריקו גטהון (בן רייכרט 80), אור דסה (יהב אפריאט 70), שגיא דרור (מייקל אומוה 58), אמאדו סוקונה, לוואגה קיזיטו.

מ.ס אשדוד: יואב ג'ראפי, טום בן זקן, ננאד צבטקוביץ', טימותי אוואני, מונטרי קמאהני, מוסא בגאיוקו (פיראס אבו עקל 86), רועי גורדנה, שלומי אזולאי (הייפורד אדג'י 73), שגיב יחזקאל (חמודי כנעאן 60), פאהד באיו (יעקב ברהון 60), דין דוד (גיל כהן 73).

מהלך המשחק

דקה 9: צבטקוביץ' עלה לכדור קרן של אזולאי ונגח מעל השער.

דקה 17: אזולאי בעט כדור חופשי מ-20, שפגע בחומה ויצא לקרן.

דקה 23, אשדוד עלתה ל-0:1! קמאהני קיבל כדור בצד שמאל ומצא את בגאיוקו, שהפציץ על סף הרחבה היישר לחיבור השמאלי של זלמנוביץ'.

מוסא בגאיוקו, פאהד באיו, ננאד צבטקוביץ' | קובי אליהו

דקה 35: הפועל כפר סבא כמעט השוותה. כדור קרן של המארחת גרמה לערבוביה בהגנה, מכלוף ניצל זאת ובעט כדור מחמישה מטרים שנבלם בגופו של צבטקוביץ'.

דקה 40: יחזקאל מצא אשדוד בכדור עומק את דוד, שהיה יכול להכפיל את היתרון אבל בעט לגופו של זלמנוביץ'.

דקה 80: בריהון שם קץ למחצית משמימה כאשר בעט כדור חלש מחוץ לרחבה, שנעצר בקלות על ידי זלמנוביץ'.

שלומי אזלואי | קובי אליהו
שחקני הפועל כפר סבא | קובי אליהו
מוסא בגאיוקו, ננאד צבטקוביץ' | קובי אליהו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי