המעורבות של בן ח'ליפה, עוזר נוסף והרכש: התכנון של בית"ר ירושלים לינואר

משה חוגג | אריה סליי

חוגג שוחח עם המאמנים והחליט: שחקן מנוסה אחד יגיע ולצדו צעירים, שמו של איינבינדר עלה. מו"מ ייפתח לגבי טוויזר, מעקב אחר ניר ברדע. איש מקצוע בתחום הכושר עשוי להצטרף. פלייטר וזרגרי כשירים לסכנין

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

אחרי שהגישו בקשה בוועדה לאישור זכויות, בבית"ר ירושלים מתחילים לחלק את הסמכויות בתוך שדרת הניהול: מתברר כי בנו של השייח' חמד בן ח'ליפה, מוחמד, ייכנס לעניינים בצורה הדרגתית, כשמי שינהל את השיחות עם הצוות המקצועי בפועל בנוגע לרכש הוא אלי אוחנה. המטרה היא שמוחמד בן ח'ליפה ייכנס מעשית לתחום המקצועי רק בקיץ הקרוב, אחרי שילמד את המועדון. בבית"ר הדגישו כי הוא יהיה חלק מהנושא המקצועי ונושא הרכש יובא לידיעתו, אך משום שלוח הזמנים קצר, בשלב הראשוני הוא יהיה שותף לדיונים בשלט רחוק ולא יהיה מעורב בצורה משמעותית ברכש.

ויש עוד כמה תוכניות בבית"ר. בשלב הראשון, המועדון מתכוון לצרף לא רק מנהל מקצועי. ייתכן שיגיע גם איש מקצוע נוסף לתחום הכושר וה-GPS, על מנת להרחיב את הכלים שיש למאמנים. חוגג מעוניין לצרף בשלב הראשון שחקנים צעירים בלבד ואולי עוד שחקן אחד מנוסה. הבעלים לא רוצה לערוך מהפכה של ממש בינואר, אלא שדרוג של הסגל. עומר אצילי, אלון תורג'מן, שגיב יחזקאל ודור מיכה הוזכרו כמועמדים, אבל נראה כי רק אחד מהם יגיע בסופו של דבר. החלוצים הצעירים דין דוד ורז טוויזר עשויים להגיע כהשקעה, בכפוף למחיר שלהם.

בנוגע להגנה, בבית"ר מנהלים מעקב אחר שחרורו האפשרי של בלם מ.ס אשדוד ניר ברדע. השחקן, שמיוצג על ידי סוכן השחקנים אדם קידן, לא היה בסגל בסוף השבוע מסיבות שאינן מקצועיות.

"לא נקבל החלטות לצירוף שחקנים בלי התייעצות כלכלית", אמרו בבית"ר, שם מוגבלים ב"פייר פליי" של פיפ"א שלא יכול לאפשר הגדלת התקציב באופן משמעותי. יחד עם זאת, במועדון מעריכים כי חברת תעופה או נדל"ן תצטרף בקרוב וכך יוכלו להגדיל את ההשקעה. בצוות המקצועי היו רוצים לראות את דן איינבינדר חוזר לקבוצה וייתכן שמהלך כזה יקרה בהמשך, בהתאם להחלטה של חוגג.

דראפיץ' וברדה עשויים לקבל עוזר נוסף | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי