חוגג לא מתכנן מהפכה בינואר: "מוחמד ח'ליפה ואוחנה עם זכוכית מגדלת"

שחקני בית"ר ירושלים | דני מרון

בעלי בית"ר שוקל לצרף 2-3 שחקנים בלבד. גורם על הביקורת של דראפיץ' וברדה על שחקני ההתקפה: "מה הטעם לעבוד באימונים אם במשחק עושים מה שרוצים?"

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בצל ההודעה על תלונה שהגיש משה חוגג אתמול (חמישי) במשטרה כנגד ראשי ארגון לה פמיליה, מספר קבוצות אוהדים הגיעו לאימון הבוקר שתערוך בית"ר ירושלים בבית וגן – ראו ידיעה נפרדת. תחילה נשקלה אפשרות לדחות את ההגעה בשל דחיית המשחק מול בני סכנין משבת ליום שני (20:10, שידור ישיר בספורט4), אך נראה כי אף אחד מהצדדים לא מתכוון "לקחת סיכון" ולאבד את האפשרות למחאה כנגד הצד השני.

בבית"ר כבר עדכנו את המשטרה במתרחש והיא צפויה להעמיד כוחות בבית וגן לצורך מניעת התקוטטות בין המחנות. מה שמכונה "הרוב השפוי" איגד בתוכו מספר ארגוני אוהדים קטנים על מנת לעודד את חוגג בעקבות המהלך למכירה 50% מהקבוצה לשייח' חמד בן ח'ליפה. במשטרה כבר לקחו לתשאול מספר אוהדים בעקבות התלונה.

האוהדים נחקרו שעות ארוכות על הסגת גבול וקשירת פשע בתחום בית וגן, שניים נעצרו. אחד מהם שוחרר כבר בשעות הבוקר המוקדמות לאחר תנאים של ערבות והרחקה מבית וגן של שבועיים. גורמים בלה פמיליה אמרו: "מדובר במעצר שווא. המשטרה נתנה עונש מגוחך וסתמי כגון הרחקה לשבועיים מבית וגן אך ורק כדי לרצות את התלונה של אדון חוגג שטוען ש'ניתן לכולם ניתן למחות בצורה שווה'. אם הגענו למצב שמרחיקים אותנו מבית וגן, שזה הבית השני שלנו ולא נותנים לנו למחות בצורה מכובדת ושוויונית, אז כדאי לכולם לפתוח את העיניים ולהבין שאין לו שום סנטימנטים לאוהדים של המועדון שמסרו חלק נכבד מחייהם למען המועדון".

משה חוגג | בית"ר ירושלים, רשמי

משטרת ישראל הגיבה: "משטרה ישראלת פתחה בחקירת תלונה שהוגשה אתמול בגין הפרת הסדר שארעה לפני מספר ימים במהלך אימון קבוצת הכדורגל בית"ר ירושלים. במסגרת החקירה ופעולות רבות שביצעו חוקרי המשטרה, נעצרו אמש שני חשודים (אחד תושב בית שמש ואחד תושב חולון) בשנות השלושים וארבעים לחייהם ובמהלך היום צפויה המשטרה להביאם לבית המשפט לדיון בעניינם. אנו נפעל בנחישות וללא משוא פנים כנגד כל גילוי אלימות והפרת סדר החורגת מגבולות החוק. נגד החשודים אנו מתכוונים לפעול למיצוי מלוא הדין".

בינתיים, שחקני הקבוצה הגיבו הלילה לדברים שהטיחו צמד המאמנים שי ברדה וסלובודאן דראפיץ' בשחקני ההתקפה לירן רוטמן, שלום אדרי, ירדן שועה ועוזיאל פרדו. "כשעובדים איתם כל השבוע על תנועה לעומק וזה לא קורה, אז סופגים ביקורת", אמרו במועדון. "לא יכול להיות ששחקני התקפה לא יבואו לקבל את הכדור, לא יעשו תנועה נכונה. מה הטעם לעבוד באימונים אם במשחק עושים מה שרוצים?". אגב, השחקנים לא באו בטענות לצוות המקצועי. הם מבינים כי המשחק מול סכנין מהווה צומת חשוב בתקופה הקשה הזאת, כשהקבוצה במשבר. "השייח' מוחמד בן ח'ליפה יראה כל משחק מעכשיו. הוא ואלי אוחנה שמים כל שחקן תחת זכוכית מגדלת", הוסיפו.

כפי שפורסם כאן, הכסף הראשון שיוקצה לבית"ר יעבור למשה חוגג והמשמעות היא פשוטה – הירושלמים לא יקבלו כספים לרכש בימים הקרובים, אחרי שכבר פנו אתמול לוועדה לאישור זכויות להעברת הבעלות. בשלב זה, במועדון לא מתכוונים לבצע מהפכה בינואר. חוגג עצמו רוצה לצרף 2-3 שחקנים, כששמם של עומר אצילי, דין דוד ושגיב יחזקאל הוזכר. לגבי ההגנה, אם המצב הנוכחי יימשך ייתכן ויצטרף גם מגן שמאלי.

סלובודאן דראפיץ' | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי