ווילבקין: "אם נעשה הכל כמו היום, ננצח גם במשחק הבא"

סקוטי ווילבקין עם אלכס טיוס
סקוטי ווילבקין עם אלכס טיוס | עדי אבישי

הגארד הצטיין בניצחון מכבי ת"א 72:85 בדרבי על הפועל: "משהו באולם הזה עוזר לי להיות במיטבי. זה מרגיש כמו פלייאוף". סטוארט דגלאס: "הסתכלנו על המאמן במקום לחפש את הסל". פרנקו: "לא מאוכזב, שיחקנו טוב"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב אולי לא היתה מרוצה במיוחד מהטבלה שזימנה לה סדרה נגד היריבה העירונית ברבע גמר הפלייאוף, אבל הערב (שני) היא כבר רחוקה ניצחון ביתי אחד מפיינל פור לאחר 72:85 בדרייב אין ו-0:2 בסדרה.

אחד המצטיינים במשחק היה סקוטי ווילבקין, שקלע 19 נק' ואמר בסיום: "זה מרגיש כמו פלייאוף. היינו ביתרון במשך רוב המשחק, ובסוף הצלחנו לתת גם דחיפה שהביאה לנו את הניצחון".

שוב קולע הרבה בדרייב אין: "זה אולם מצוין שנותן לי מוטיבציה, וכנראה שהוא גם עוזר לי להיות במיטבי".

ווילבקין מול לימונד:
ווילבקין מול לימונד: "הצלחנו לתת דחיפה" (עדי אבישי)

מה צריך לעשות כדי לנצח גם במשחק הבא: "בדיוק מה שעשינו היום".

בצד השני, סטוארט דגלאס הוביל את הקלעים באדום וכמעט הביא אותה לניצחון. הוא ניסה להסביר את הנפילה ברבע הרביעי: "היינו קצת רשלניים בהגנה, נתנו להם נקודות קלות מדי וזריקות חופשיות מדי. סקוטי שחקן מצוין וקשה לעצור אותו".

"העברנו כדור טוב ברוב המשחק, אבל בחלק האחרון פשוט עצרנו וחיפשנו את עצמנו. הסתכלנו על המאמן במקום לחפש את הסל הבא".

שחקני הפועל מאוכזבים בסיום:
שחקני הפועל מאוכזבים בסיום: "צריכים לשמור על האנרגיה והפוקוס מהמחצית הראשונה" (עדי אבישי)

האם אפשר לחזור במשחק הבא: "כל משחק הולך להיות שונה. אנחנו צריכים לשמור על האנרגיה והפוקוס שהיו לנו במחצית הראשונה וככה ניתן תוצאות יותר טובות".

מאמן הפועל דני פרנקו אמר: "העומק של מכבי הכריע אותנו. כל מי שהגיע מהספסל נתן להם תפוקה, וברבע האחרון נפלה עלינו קצת עייפות. אבל אני לא מאוכזב, השחקנים שלי נתנו הכל על המגרש".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי