בחדרה חוששים: "שלא נהפוך לפראיירים של הליגה". ביקורת על מימר

שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

רגשות מעורבים בקבוצה אחרי ה-2:2 הדרמטי נגד ב"ש ויודעים שהחלטת השופט מנעה הפסד. במועדון זעמו על השחקנים שהלכו לאחור וספגו בקלות, לגבי המאמן נטען שביצע חילופים הגנתיים. פלקושצ'נקו ייעדר נגד אשדוד בשבת

קבוצות: הפועל חדרה
(גודל טקסט)

רגשות מעורבים בהפועל חדרה לאחר התיקו הדרמטי אתמול (רביעי) 2:2 נגד הפועל באר שבע במשחק הבית. מצד אחד הציגה חדרה משחק מצוין ואף הייתה טובה יותר ממחזיקת הגביע ברוב דקות המשחק, אבל לבסוף כמעט והפסידה בתוספת הזמן וניצלה בזכות החלטת הואר של השופט דניאל בר נתן. את ההחלטה קיבל בר נתן ביחד עם השופט הרביעי אוראל גרינפלד.

"יכולנו להפוך את עצמנו לקבוצה הפראיירית של הליגה ורק החלטה של השופט הצילה אותנו", אמרו בחדרה. למרות התיקו, לא השחקנים ספגו לא מעט ביקורת על היכולת שהציגו בדקות האחרונות וכיצד נדחקו לשערם. "לא יכול להיות שנספוג כל כך בקלות והרחבה שלנו תהיה פרוצה. זה לא מתאים לרמות האלה", כעסו במועדון.

גם המאמן שרון מימר לא יצא נקי לאור החילופים שביצע סמוך לסיום. "הלכנו יותר מדי אחורה ואם היינו מפסידים את המשחק – זה היה קורה הרבה בגלל החילופים". אמרו גורמים בקבוצה.

שרון מימר | שלומי גבאי

נושא נוסף שעמד על סדר היום אלו בעיטות הפנדלים כאשר הבעיטה הראשונה נבעטה על ידי מרשל אודה די ברשלנות שכן החלוץ לא לקח אפילו תנופה, ואת הבעיטה החוזרת בעט שובל גוזלן וזאת לאחר ההוראה הברורה של מימר. אגב, בעוד בעניין זה – בחדרה טענו כי גם בכדור של גוזלן יצא שוער באר שבע אוהד לויטה מחוץ לרחבה והייתה צריכה להישרק בעיטה חוזרת.

בחדרה מבינים כי אין להם זמן רב מדי למחשבה על המשחק מול באר שבע וכבר בשבת תארח הקבוצה את מועדון ספורט אשדוד. הקבוצה של מימר תצטרך להסתדר בשבת גם ללא הקשר מקסים פלקושצ'נקו שלא צפוי להיות כשיר למשחק.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי