הזוי: שער של ב"ש בדקה ה-97 נפסל, נפרדה ב-2:2 מחדרה

אחד המשחקים המשוגעים של העונה: וארן העניק יתרון לאבוקסיס, גוזלן ואברמוב הפכו, חטואל השווה בדקה ה-90 ואז הגיעה הדרמה: שבירו כבש עמוק בתוספת, ה-VAR פסל. עוד קודם לכן, החדרתים החמיצו פנדל + פנדל חוזר

(גודל טקסט)

איזה משחק מטורף קיבלנו הערב (רביעי) באצטדיון נתניה, שפשוט השאיר את כל הצופים שלו בלי מילים. הפועל באר שבע נפרדה ב-2:2 מהפועל חדרה במשחק השלמה מהמחזור השלישי של ליגת העל, אבל זה לא היה סתם 2:2, אלא פשוט משהו שלא רואים כל יום וללא ספק אחד המשוגעים שהיו עד כה בעונת 2020/21 – וכבר היו לנו כמה כאלה.

אז מה היה לנו שם? זה התחיל מגול של אנתוני וארן שהעניק 0:1 לב"ש והמשיך עם שער שוויון של שובל גוזלן. אבל בדקה ה-68 המשחק כבר הלך צעד קדימה, כאשר פנדל שנשרק לזכות חדרה (שהייתה טובה יותר) הוחמץ ברשלנות על ידי מרשל אודה. אחרי התערבות של מערכת ה-VAR, השופט דניאל בר נתן שרק לכדור עונשין חוזר מ-11 מטרים בעקבות יציאה מהירה של אוהד לויטה מקו השער. אל הכדור החוזר ניגש גוזלן, וגם הוא נעצר אצל לויטה. מה שקצת מצחיק הוא שגם בפנדל השני לויטה יצא מקו השער שלו לא פחות מאשר בפנדל הראשון – שנפסל.

חשבתם שזו הדרמה? זה רק התחיל. חדרה בסופו של דבר כן השלימה את המהפך בדקה ה-78 משער של גלעד אברמוב ועלתה ל-1:2. בדקה ה-90 רותם חטואל קבע שוויון דרמטי וחשב שחילץ נקודה לב"ש, אבל זו ממש לא נקודת השיא. בדקה ה-90+7 (!), בהתקפה האחרונה של המשחק, איתמר שבירו נגח לרשת, קבע מהפך שני במשחק ו-2:3 לב"ש. השופט אישר את השער, אך לאחר צפייה ב-VAR ביטל אותו בטענה לנבדל וסיפק לנו דרמה מהסרטים. בסיום, יוסי אבוקסיס, מאמן הפועל ב"ש, התפרץ לעברו של בר נתן.

יוסי אבוקסיס זועם על דניאל בר נתן | שלומי גבאי
שרון מימר | שלומי גבאי

הרכבים:

הפועל חדרה: רובי לבקוביץ', נועם כהן (דיא לבאבידי, 83), ג'ונתן סיסה, עוביידה חטאב (עומר לקאו, 89), עבדאללה ג'אבר, תמיר גלזר, גלעד אברמוב, ריף מסיקה, גוסטבו מרמנטיני (כארם ארשיד, 90), מרשל אודה (טל כחילה, 83), שובל גוזלן (רודריגו בונגונגי, 73).

הפועל באר שבע: אוהד לויטה, דוד קלטינס, לואי טאהא, שיר צדק (רמזי ספורי, 82), שון גולדברג, מריאנו בריירו (איליי מדמון, 62), ז'וסואה, מרסלו מלי (איתמר שבירו, 82), סינטיהו סלליך (רותם חטואל, 62), אלטון אקולטסה (ג'ונתן אגודלו, 77), אנתוני וארן.

שובל גוזלן | שלומי גבאי
גלעד אברמוב | שלומי גבאי

מהלך המשחק

דקה 16, הפועל ב"ש עלתה ל-0:1: המשחק נפתח בשליטה מוחלטת של הפועל ב"ש, אך שתי הקבוצות כלל לא איימו על השער. בהזדמנות הראשונה הקבוצה של יוסי אבוקסיס גם הצליחה לעלות ליתרון, כאשר ז'וסואה בעט כדור אדיר ממרחק על הקורה, הריבאונד ניתז אל אנתוני וארן בהמשיך בקרוב מקלות לרשת.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים | שלומי גבאי
שחקני הפועל באר שבע חוגגים | שלומי גבאי

דקה 25: הפועל חדרה כמעט השוותה. קרן שנכנסה לרחבת ב"ש הסתובבה סמוך לקו השער בפינה הקרובה, עוביידה חטאב נגח לאחור לעבר השער ואלטון אקולטסה הרחיק מהקו.

הכדור של חטאב בדרך לשער לפני ההרחקה של אקולטסה | שלומי גבאי

דקה 30, הפועל חדרה השוותה ל-1:1: אחרי שאקולטסה מנע מהחדרתים כיבוש, שובל גוזלן עשה את זה בעצמו. התקפה יפה הסתיימה בכדור רוחב מהאגף הימני של נועם כהן לעבר החלוץ, שבעט מקרוב לעבר אוהד לויטה שהדף, אך הספיק להגיע לריבאונד, להקדים את לואי טאהא ולדחוף את הכדור מקרוב עם הרגל תוך כדי שכיבה אל הרשת.

שובל גוזלן חוגג | שלומי גבאי
שובל גוזלן חוגג עם עוביידה חטאב | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

דקה 58: המחצית השנייה נפתחה בקצב איטי וללא יותר מדי מצבים. הכי קרוב הגיע גוסטבו מרמנטיני מחדרה, שהתרומם לכדור קרן שהגביה ריף מסיקה ונגח מעט מעל המסגרת של אוהד לויטה.

מרסלו מלי, ריף מסיקה | שלומי גבאי

דקה 68, רגעים דרמטיים בנתניה: מרסלו מלי הכשיל את מרשל אודה ברחבה והשופט דניאל בר נתן העניק פנדל מוצדק להפועל חדרה. אודה בעצמו ניגש לבעוט, סיפק ביצוע נוראי שהלך לידיים של לויטה בקלות. עם זאת, ה-VAR קבע פנדל חוזר בגלל יציאה מוקדמת של שוער ב"ש מקו השער. אל הפנדל החוזר ניגש גוזלן, אך גם הוא נעצר אצל לויטה. באופן קצת מצחיק, לויטה יצא מקו השער לא פחות מאשר יצא בפנדל הראשון – והפעם לא נפסקה בעיטה חוזרת.

דקה 74: ב"ש כמעט עלתה ליתרון. איליי מדמון העביר כדור רוחב לווארן, שנותר במצב של אחד על אחד מול רובי לבקוביץ' מקרוב ובעט, אך השוער סיפק הדיפה גדולה.

גלעד אברמוב, שון גולדברג | שלומי גבאי

דקה 78, חדרה עלתה ל-1:2: אחרי קומדיית טעויות בהגנת הפועל ב"ש וערבובייה גדולה ברחבה, עבדאללה ג'אבר שלח כדור שטוח וחד מ-18 מטרים לעבר השער. אוהד לויטה רק ליטף את הכדור, אותו גלעד אברמוב המשיך בקלות לרשת בדחיקה מקרוב.

גלעד אברמוב חוגג | שלומי גבאי
שחקני הפועל חדרה חוגגים | שלומי גבאי

דקה 85: החמצת ענק לאיתמר שבירו, שהיה חייב להחזיר את ב"ש למשחק. ז'וסואה הגביה כדור פנטסטי מהאגף השמאלי, החלוץ הצעיר היה חופשי לחלוטין מול השוער והיה חייב לנגוח לרשת, אך הכדור שלו הלך רחוק מהמסגרת. פשוט פספוס ענק.

דקה 90, ב"ש השוותה ל-2:2: איזו דרמת ענק. רותם חטואל קבע שוויון מאוחר, כאשר סיים מקרוב לרשת ריבאונד אחרי נגיחה של וארן.

דקה 90+7, ב"ש עלתה ל-2:3, אך השער נפסל: טירוף בנתניה. רמזי ספורי הגביה כדור מהאגף הימני לעבר איתמר שבירו, שנגח מקרוב לרשת. השער תחילה אושר, אך לאחר צפייה ב-VAR נפסל על אף שהחלוץ לא היה בנבדל, אלא שחקן אחר הפריע למהלך.

סינטיהו סלליך, גוסטבו מרמנטיני, עבדאללה ג'אבר | שלומי גבאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי