אופיר חיים: "היו כמה נשמות טובות שרצו שאשכח מכדורגל"

אופיר חיים
אופיר חיים | מאור אלקסלסי

המאמן, שרק לפני חודשים ספורים עבר חוויה טראומתית בהפועל תל אביב וסיים את העונה עם עלייה דרמטית לליגת העל, סיכם את השנה בחשבון הפייסבוק שלו ושלח עקיצה. לקהל הירוק כתב: "אתם הפקטור החשוב ביותר בעלייה"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)

אופיר חיים, מאמן הפועל כפר סבא שחגג השבוע עלייה לליגת העל, פרסם הערב (רביעי) פוסט בחשבון הפייסבוק שלו ובו הקדיש מילות הוקרה לכל אחד מאנשי המועדון הירוק, לקהל וגם לקבוצה נוספת אותה אימן העונה, הפועל תל אביב. המאמן שהחל את העונה בעפולה, המשיך להפועל תל אביב ואז פוטר ממנה, סיים את העונה באופן דרמטי ביותר, עם שער עלייה בדקה ה-97 נגד אותה עפולה.

"לכאורה זו הייתה אמורה להיות עוד עונה שגרתית ורגילה, אבל מי שחי כדורגל יודע שלאמן קבוצה זה מקצוע לא צפוי ולא שפוי בלשון המעטה", פתח חיים את דבריו. "כאן המקום להודות מקרב לב להפועל תל אביב, שאלמלא הם לא הייתי מגיע לכפר סבא הירוקה – תודה". כמובן שיש אלמנט של ציניות בדבריו של חיים על המועדון האדום, שכן הוא עבר בו חוויה כואבת, עם פיטורים לאחר 40 יום בלבד בתפקיד.

"היו כמה נשמות טובות שרצו שאשכח מכדורגל", המשיך המאמן בעוקצנות, "אלא שכדורגל מבחינתי זה כמו נשימה, פועם בי חזק ולא באמת ניתן לשליטה". חיים הביע הערכה לשחקניו וכלפי כל אחד מחברי המועדון מהשרון, מאנשי המעטפת ועד שותפיו לצוות המקצועי. לאחר מכן, הוא הודה ליצחק ועידן שום על כך שהאמינו בו לתפקיד: "מקווה שסיפקתי את הסחורה, גם אם גרמתי לכם לדום לב לכמה רגעים", התבדח.

חיים בעיצומן של חגיגות העלייה. (צילום: מאור אלקסלסי)
חיים בעיצומן של חגיגות העלייה. (צילום: מאור אלקסלסי)

לאחר שהודה גם לחברי הנהלת כפר סבא, חיים פנה אל הקהל הירוק: "אתם הפקטור החשוב ביותר בעלייה", פרגן לאוהדים, "אתם הלב הפועם של כל העונה". לסיום, המאמן עבר על כל אחד מבני משפחתו והודה להם אישית על התמיכה והליווי. "תודה רבה לך הפועל כפר סבא על עונה מופלאה, נתראה בעזרת השם בליגת העל בעונה הבאה", סיכם.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי