בשבת: יובנטוס תתארח אצל פארמה, פיורנטינה וריברי חייבים נקודות

פאולו דיבאלה ואלברו מוראטה | Daniele Badolato - Juventus FC/Juventus FC via Getty Images

האלופה תקווה לשוב למסלול הניצחונות (21:45), דיבאלה צפוי להתחיל את המשחק על הספסל. עוד קודם לכן: צ'זרה פראנדלי וחניכיו במשחק חשוב מול ורונה, קרוטונה תמשיך להתאושש על חשבון סמפדוריה?

קבוצות: יובנטוס פארמה
(גודל טקסט)

שלושה משחקים ייערכו מחר (שבת) במסגרת המחזור ה-13 בסרייה א'. במוקד: האלופה יובנטוס תתארח אצל פארמה (21:45) ותקווה לשוב למסלול הניצחונות אחרי שמעדה וסיימה ב-1:1 מול אטאלנטה. עוד קודם לכן, פיורנטינה חייבת נקודות בבית מול ורונה (16:00) וסמפדוריה תתתמודד מול קרוטונה המתאוששת (19:00).

פארמה – יובנטוס

יובנטוס תקווה להשיג שלוש נקודות ולהיצמד למילאן המוליכה, שתתארח ביום ראשון אצל ססואולו וגם כך תגיע בלחץ לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות. מבחינה מקצועית, נראה שאלברו מוראטה ימשיך בחלק הקדמי לצד כריסטיאנו רונאלדו, כשפאולו דיבאלה ימתין על הספסל. באשר לארתור, בגברת הזקנה שמחו לגלות שהברזילאי סובל מחבלה בלבד לאחר שכזכור הוא הוחלף במחצית הראשונה במשחק האחרון, אך נראה שהוא לא יהיה כשיר להתמודדות ומי שצפוי להחליפו בקישור הוא אדריאן רביו.

בינתיים, דיבאלה ענה אתמול לשאלות האוהדים ברשתות החברתיות ונזכר: "כשיובנטוס יצרה איתי קשר ב-2015, שאלתי את הסובבים אותי האם זו בדיחה. היו קבוצות נוספות שפנו אליי בזמנו, אבל מייד אמרתי לסוכן שלי להפסיק את המגעים עם כולן ולהקשיב רק ליובה. החלומות הכי גדולים שלי? זכייה עם יובה בליגת האלופות ועם ארגנטינה במונדיאל. זה קשה, אבל אפשרי".

מנגד, לאחר ארבע תוצאות תיקו רצופות באצטדיונה הביתי, פארמה תקווה להמם את האלופה הנצחית ולהשיג נקודות שירחיקו אותה מהחלק התחתון של הטבלה. מבחינה מקצועית, החלוץ אנדראס קורנליוס הדני, שעדיין ממתין לשער הבכורה שלו העונה, צפוי לשוב להרכב, כשלצדו בהתקפה אמורים לשחק ג'רביניו ויאן קראמו מחוף השנהב.

פיורנטינה – ורונה

עם רצף עגום של שבעה משחקי ליגה ללא ניצחון ופער של שלוש נקודות בלבד מהקו האדום, החבורה הלחוצה של צ'זרה פראנדלי תארח את ורונה המפתיעה שניצבת במקום השביעי בטבלה עם לא פחות מ-19 נקודות. מבחינה מקצועית, פרנק ריברי ודושאן ולאחוביץ' יובילו את ההתקפה. מנגד, הקבוצה של איבן יוריץ' אמנם הפסידה במחזור האחרון לסמפדוריה, אך ניצחה לאחרונה את לאציו ואטאלנטה ותגיע לפירנצה כפייבוריטית. פדריקו צ'צ'ריני, שנפצע במחזור האחרון, עדיין בספק למשחק.

סמפדוריה – קרוטונה

אחרי 1:2 על ורונה במחזור שעבר, סמפדוריה תקווה לנצל את המשחק מול נועלת הטבלה על מנת לטפס למרכז הטבלה לפני שתתחיל סדרת משחקים קשה מול ססואולו, רומא ואינטר בהתאמה. כאמור, קרוטונה ניצבת במקום האחרון בטבלת הסרייה א' עם מאזן עלוב של שש נקודות מתוך 36 אפשריות, אך ארבע מהן הגיעו בשני המחזורים האחרונים והאורחת הצנועה תקווה להמשיך את התנופה בדרך אולי למסע היחלצות סנסציוני.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי