בוס מוכן למשחק העונה נגד באיירן מינכן, קימיך עשוי לשוב לסגל

המוליכה באייר לברקוזן תארח את סגניתה (שבת, 19:20 בספורט1), המאמן הצהיר: "אם נזכה באליפות, זה אומר שניצחנו או לפחות לא הפסדנו מחר". לבנדובסקי תמך בפליק לאחר הטקס של פיפ"א: "עבורנו הוא הטוב ביותר"

(גודל טקסט)

המחזור ה-13 בבונדסליגה ייצא לדרך כבר הערב (שישי, 21:20 בספורט2) כאשר אוניון ברלין תארח את בורוסיה דורטמונד, אבל יגיע לשיאו מחר עם המשחק הגדול בין המוליכה באייר לברקוזן לסגניתה ערב פתיחת המחזור, הטרבליסטית באיירן מינכן (שבת, החל מ-19:20 בספורט4)

אחרי 12 מחזורים בבונדסליגה, לברקוזן של פטר בוס במקום הראשון עם 28 נקודות ואפס הפסדים במאזנה, באיירן מינכן שנייה עם 27 נקודות ושלישית נמצאת לייפציג שמחר תארח את פ.צ קלן (16:20, ישיר בספורט3). דורטמונד הרביעית תוכל לצמק זמנית את הפער שעומד כעת על שש נקודות מלברקוזן.

לברקוזן כבר אירחה העונה את לייפציג ונפרדה מולה ב-1:1, אבל האם היא תעבור בשלום ואולי גם תצליח להגדיל את הפער מבאיירן מינכן? במסיבת העיתונאים אמר פטר בוס: "אנחנו לא צריכים להיות מופתעים מהכדורגל שהם ישחקו, כי כבר נפגשנו שלוש פעמים רק בשנה האחרונה ולא צריכות להיות הפתעות. אם נהיה במקום הראשון גם בסיום העונה, אפשר לשער שזה אומר שמחר אנחנו ננצח או לכל הפחות נעשה תיקו, אבל זה בסך הכל יהיה המשחק ה-13 העונה ומה שחשוב הוא כיצד תראה הטבלה בסיום העונה".

עוד אמר בוס על אלופת אירופה והדאבליסטית המקומית: "באיירן מינכן היא קבוצה ברמה הכי גבוהה בעולם, היא הייתה כזו והיא תישאר כזו. נכון שכרגע היא בפיגור נקודה מאיתנו ואולי לא מנצחת בצורה משכנעת כפי שניצחה במשחקים בעונה שעברה, אבל היא בכושר טוב ומשחקת כדורגל טוב מאוד. יש לבאיירן את הביטחון שהיא זקוקה לו".

בנובמבר 2019 הצליחה לברקוזן לנצח במינכן 1:2, אולם שני המפגשים האחרונים בין השתיים נערכו לפני כחצי שנה, בחודשים יוני ויולי ובשניהם ניצחה באיירן מינכן 2:4, תחילה בליגה ולאחר מכן בגמר הגביע. באיירן מינכן ניצחה רק שניים מחמשת המשחקים האחרונים בליגה ולא שמרה על שער נקי בליגה מאז ה-0:5 על פרנקפורט לפני כמעט חודשיים ועל כך אמר המאמן האנזי פליק במסיבת העיתונאים: "נגד וולפסבורג ספגנו שער שלחלוטין יכולנו למנוע אותו, אנחנו פשוט צריכים לדעת להרחיק את הכדור מאזור הרחבה. זה קריטי שנצמצם את כמות הטעויות בהגנה, בוודאי בתחילת המשחק".

פליק אישר שלאון גורצקה וגם ג'ושוע קימיך שחוזרים מפציעות בספק למשחק וטרם ברור אם ייכללו בסגל, אבל מי שכן ישחק הוא זוכה שחקן השנה של פיפ"א לשנת 2020, החלוץ רוברט לבנדובסקי שישב לצדו במסיבת העיתונאים והוסיף: "להאנזי הגיע לזכות בתואר מאמן השנה (יורגן קלופ זכה לאחר שוויון קולות) ועבורנו הוא הזוכה, הוא מבחינתו המאמן הטוב ביותר. אנחנו רוצים להמשיך לזכות בתארים ולהצליח כמה שיותר. הרגע של השנה? הכי קל לומר הזכייה בליגת האלופות, אבל גם בשלב הבתים היה משחק שכבשתי רביעייה והיה שלושער נגד שאלקה. קשה לבחור, אבל ברור שגמר ליגת האלופות הוא הכי מיוחד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי