אבוקסיס: "דקה אחרי שצרחתי על ז'וסואה, בום – הכדור בחיבור"

מאמן הפועל ב"ש התייחס לשער המדהים של הפורטוגלי ב-0:3 על הפועל ת"א: "מה לא נאמר עליו? רק שימשיך ככה". על המשחק עצמו: "לא עשינו שטויות בהגנה, זו הכותרת". ז'וסואה: "יש לנו קשר מיוחד, הוא אדם גדול"

קבוצות: הפועל באר שבע
(גודל טקסט)

אחרי ה-2:2 הדרמטי מול הפועל חדרה, הפועל באר שבע חזרה הערב (ראשון) למסלול עם 0:3 גדול על הפועל תל אביב בבלומפילד וטיפסה זמנית למקום החמישי בטבלה. סינטיהו סלליך, ז'וסואה (שער ענק) ואנתוני וארן כבשו לזכות הקבוצה של יוסי אבוקסיס, שרשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים תקווה להמשיך את התנופה באמצע השבוע במשחק בית מול מכבי פתח תקווה המרעננת.

צפו בשער הענק של ז'וסואה

אבוקסיס המאושר סיכם: "הטקס היה יפה ותודה רבה להפועל תל אביב. שיחקנו טוב מההתחלה ועד הסוף. בעשר הדקות האחרונות חיפפנו קצת ולא אהבתי את זה, כי לפעמים משחק כזה יכול גם להסתבך. אדבר על זה עם השחקנים, אבל אני חייב לפרגן להם על הרבה דקות טובות. לא עשינו שטויות בהגנה היום, שזו הכותרת של המשחק הזה. לא נתנו מתנות כמו במשחקים האחרונים ולא ספגנו סוף סוף. זו'סואה ואלטון אקולטסה מושכים פציעות והם נותנים את הנשמה שלהם בשביל הקבוצה. שחקנים אחרים היו מבקשים לנוח במצבם, אבל הם רוצים כל הזמן לשחק ובגלל זה הוצאתי אותם כשהמשחק היה בידיים שלנו. כולם עשו משחק טוב היום".

צפו בתגובות אחרי המשחק

על עומס המשחקים והרצף החיובי של קבוצתו: "המשחק נגד חדרה עצר לנו שלושה ניצחונות רצופים בכל המסגרות, אני קונה את זה כל הזמן. דיברנו על זה שיש לנו שבוע קריטי לקראת סיום הסיבוב הראשון, שבו נצטרך להחזיר לעצמנו את הנקודות שפספסנו בגלל אירופה. ההשתתפות באירופה לקחה מאיתנו הרבה נקודות. זה בזכות אירופה, לא בגלל. זו זכות להיות בבתים. נצטרך לכפר על איבוד הנקודות ולהמשיך".

על השער של ז'וסואה: "רגע לפני השער כעסתי עליו, הוא חולה כדורגל ולפעמים צריך לצרוח עליו קצת. דקה אחרי זה הוא נתן את הגול הזה, בום לחיבור, מה לא נאמר על השחקן הזה. איך אני מתמודד איתו? אנחנו עוברים איתו דברים, זה נכון, אבל העונש הכי גדול לחולה כדורגל כזה זה להשאיר אותו בחוץ. אני מקווה שמה שעשיתי איתו בפעם האחרונה, להושיב אותנו בחוץ שני משחקים, זה הדבר האחרון שאני יכול לעשות בשביל לגרום לו להיות כמו שצריך. ראיתם מה הוא עושה במגרש, הוא נתן משחק ענק ורק שימשיך ככה".

יוסי אבוקסיס | ברני ארדוב

ז'וסואה עצמו סיכם את הניצחון: "כל משחק חשוב עבורנו, אבל אחרי התיקו מול חדרה שבו אחרי יכולת טובה ב-30 הדקות הראשונות נתנו להם הזדמנויות, היה חשוב להראות אופי ולנצח ומעל הכל – לא לספוג שערים".

הריצה לאבוקסיס אחרי השער: "איבדתי כדור אחד בחצי המגרש והוא התחיל לצעוק עליי. ואז כבשתי שער כזה. לא אמרתי לו כלום, אני לא צריך לדבר איתו. אנחנו יודעים מה אנחנו מרגישים אחד כלפי השני ואין צורך במילים. יש לי קשר מיוחד עם המאמן, עם ברדה, עם אסי (רחמים). מאז שיוסי הגיע לכאן התחברתי אליו. אני מעריך את מה שהוא עושה איתי ועם הקבוצה, הוא אישיות ולא רק כמאמן, אלא כאדם. הוא אדם גדול".

מכבי פ"ת ברביעי: "אנחנו באים לקחת שלוש נקודות. ברור שזה יהיה משחק קשה כי זו קבוצה טובה מאוד שמשחקת טוב מאוד, המקום שלהם בטבלה מוכיח את זה. כמועדון גדול, אנחנו צריכים לחשוב תמיד על שלוש נקודות, אפילו שאנחנו מכבדים את כל היריבות. רק בגישה הזו נוכל להתחיל לנצח".

ז'וסואה חוגג | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: ז'וסואה, יוסי אבוקסיס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי