קלינגר בשלו: "לא נפלנו מאף יריבה, כולל מכבי חיפה והפועל באר שבע"

מאמן הפועל תל אביב אחרי ה-3:0 שהותיר את קבוצתו עמוק במקום האחרון: "אנחנו גורמים צער לעשרות אלפי אוהדים, אבל לא נוריד את הראש ולא נישבר". אושר דוידה: "אם נוריד את הראש ידרכו עלינו"

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפסד שלישי ברציפות וחמישי בששת המחזורים האחרונים להפועל תל אביב האומללה, שנותרה עמוק במקום האחרון עם שש נקודות מ-33 אפשריות ושלושה שערי זכות ב-11 מחזורים. אחרי התצוגה המעודדת ב-1:0 למכבי חיפה, האודמים הובסו 3:0 בבלומפילד על ידי הפועל באר שבע והם יקוו להתאושש באמצע השבוע מול בני סכנין. סינטיהו סלליך, ז'וסואה (שער ענק) ואנתוני וארן כבשו לזכות הקבוצה של יוסי אבוקסיס.

צפו בתגובות

המאמן ניר קלינגר התייחס בסיום להחמצות של חניכיו: "לא איבדתי אמונה, אבל אתם רואים לבד שזה מאפיין אותנו במשך זמן רב וזה עולה לנו בנקודות. אלו לא הפערים, בטח לא היום. יש קבוצות ששחקן בועט והכדור נכנס לו לחיבורים ואצלנו הכדורים פוגעים בקורות ובמשקופים וזה לא נכנס. אין לי הסבר למה זה לא נכנס, זה רק עניין של שקט נפשי וביטחון של השחקנים. קל להגיד מזל, אני דווקא לא חושב ככה, זה שילוב של יכולת ושחקנים שנמצאים בלחץ ולא מצליחים להבקיע. טעות אחת וסופגים. כמעט חוזרים ל-1:1 ופתאום כדור יושב בחיבורים. זו תקופה קשה, קשה לי מאוד, אבל זה חלק מהכדורגל וצריך להמשיך להילחם".

צפו בשער הענק של ז'וסואה.

קלינגר המתוסכל המשיך: "לפעמים בחלק הקדמי, זה עניין של איכות. תוסיף חוסר ביטחון ולחץ וזה מה שקורה. אנחנו מסומנים כיורדת בטוחה בצדק מבחינת קצב צבירת נקודות וקצב כיבוש שערים, אבל לא מבחינת הכדורגל. לא נפלנו מאף יריבה שלנו, כולל מכבי חיפה וכולל היום. אני לא בטוח שלבאר שבע היו יותר מצבים טובים מאיתנו, הם לא הביסו אותנו ללא קרב וללא תנאי. זה מעציב אותי וקשה לי לחיות עם זה, אבל זה המצב ואנחנו נתמודד. למה הייתי כבוי בראיונות קודמים? היו לזה סיבות".

על המשך הדרך: "אני עדיין עם אמונה, כי אין ברירה אחרת. מה נעשה, נרים ידיים? ברור שזה קשה, לא נעים וגורם צער לעשרות אלפי אוהדים שצריכים לסבול את זה, אבל בחיים יש גם תקופות כאלה. בשנה שעברה היה אושר גדול והשנה זה עצב גדול, לפחות כרגע. התפקיד שלי ושל השחקנים זה לעשות את המקסימום, לא להישברר ולא להוריד את הראש. בכדורגל אפשר לשנות את המצב. אנחנו לא בפער של 20 נקודות מהקו האדום. יהיו שינויים ואני מקווה שנעבור את התקופה הזאת עד ינואר ונעשה שינויים שיעזרו לנו".

שי אייזן | ברני ארדוב

על המשחק מול בני סכנין ביום רביעי: "ספורטאי צריך להילחם כל הזמן על הכבוד שלו, על ההישגיות שלו, כך חונכתי וכך אעשה כל חיי. אנסה למשוך את השחקנים לכיוון הזה. נצטרך להיות חזקים ועם חוסן נפשי מאוד גדול, לקום ולהתרומם, כי אפשר לקחת גם דברים טובים מהמשחק היום, משחק שלא היה שווה 3:0 ואף אחד לא יכול להתווכח איתי על זה ולשכנע אותי אחרת".

אושר דוידה הצעיר הוסיף: "ראו את הפרצוף המאוכזב שלי בסיום המשחק. כל פעם אנחנו מנסים להשוות ומגיעים למצבים, גם נגד מכבי חיפה, ואז חוטפים עוד אחד או לא מצליחים להבקיע בכלל. לא יודע כבר מה להגיד. זה גומר אותנו השחקנים, אנחנו מתוסכלים, אבל אנחנו ספורטאים. אם נוריד את הראש ידרכו עלינו. בגלל זה צריך להרים אותו ולהילחם".

דוידה המשיך: "קודם כל, אני חושב שזה ידוע שאנחנו צריכים חיזוק. כזה שיביא לנו נקודות. אני לא חושב שאנחנו קבוצה חלשה, אלא אנחנו באמת מנסים במשחק ונשארים רק עם המחמאות. זה לא מספיק בכלל. אנחנו צריכים יותר רוע בסיומת שלנו. אין לי עוד מה להגיד מעבר לזה".

על כך שהקבוצה מועמדת לירידה: "אני מבין את לבם של האוהדים. צריך לזכור שעוד לא עבר סיבוב אחד ויש עוד אחד שלם ופלייאוף. אני מאמין שנצא מהמצב הזה, כי גם בעונה שעברה זה היה ואפילו עשינו פלייאוף עליון בסוף. אני יכול לגיד שאנחנו ניתן את הכל".

שחקני הפועל באר שבע חוגגים, אושר דוידה | ברני ארדוב
עוד באותו נושא: ניר קלינגר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי