בספרד מאמינים: גריזמן יגיע לפ.ס.ז' תמורת 120 מיליון יורו

אנטואן גריזמן
אנטואן גריזמן | Gettyimages

על פי דיווח ב"אס", אלופת צרפת תוציא קרוב ל-40% מתקציב הרכש על החלוץ שעוזב את אתלטיקו, ותמכור את ניימאר לריאל רק תמורת 350 מיליון. הקטארים רוצים גם את איסקו, בייל וקרוס, ראביו עשוי לעבור לקולצ'ונרוס

(גודל טקסט)

אנטואן גריזמן לא יהיה באתלטיקו מדריד בעונה הבאה, זה כבר סגור. אבל הקבוצה הבאה שלו עדיין לא ידועה – על פי רוב העיתונאים באירופה זו תהיה ברצלונה, אבל יש כמה שטוענים שהכיוון שלו יהיה דווקא צרפת. ב"אס" פורסמה היום כתבה רחבה על כל האפשרויות לחלון ההעברות בספרד, לפיה גריזמן יגיע דווקא לפריז סן ז'רמן במקומו של ניימאר שיעבור לריאל מדריד.

על פי העיתון, פ.ס.ז' תוציא הקיץ לא פחות מ-330 מיליון יורו על רכש, כש-120 מתוכם ילכו על החלוץ הצרפתי ועוד 210 על איסקו, בייל וקרוס מריאל מדריד. את הסכום הזה יכסו הקטארים במכירת ניימאר לריאל מדריד תמורת 350 מיליון. לא ברור אם הבלאנקוס יהיו מוכנים למחיר כזה, אך על פי התקשורת הצרפתית פריז לא תסכים לשחרר אותו בפחות.

בפ.ס.ז' רוצים את גריזמן כחיזוק לחוליית ההתקפה, שתאבד את אדריאן ראביו ואולי אף את דרקסלר ואמבפה. ראביו עצמו מועמד כבר זמן מה לאתלטיקו, מה שאולי יקל על מעברו של גריזמן לאלופת צרפת.

אנטואן גריזמן. ברצלונה או פריז? (Gettyimages)
אנטואן גריזמן. ברצלונה או פריז? (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי