טוכל: "שמחים לחזור לנצח. ניימאר? אלה הציפיות ממנו"

ניימאר
ניימאר | AFP

בצרפת התלהבו מהכוכב הברזילאי רגע לפני שההשעייה נכנסת לתוקף. ב-37 משחקי ליגה בהם שותף, כבש 34 שערים ובישל עוד 20. "הם כל כך יחסרו אותו", נכתב ב"לה פריסיאן". וראטי: "דיברנו כדי לשנות דברים"

(גודל טקסט)

פריז סן ז'רמן כבר זכתה באליפות ממזמן אך ההפסד בגמר הגביע לראן והתוצאות המאכזבות בליגה העיבו על עונה מרשימה בסה"כ במסגרת הליגה. הקבוצה של תומאס טוכל חזרה אתמול לנצח לאחר שלושה הפסדי חוץ רצופים כשגברה 1:2 על אנז'ה בחוץ עם משחק נהדר של ניימאר שכבש את השער הראשון, בישל לדי מאריה את השער השני וליהטט ברוב המשחק. הברזילאי שותף ב-37 משחקי ליגה מאז שהגיע מברצלונה בהם כבש 34 שערים ורשם עוד 20 בישולים. רק נזכיר שהברזילאי שספג הרחקה לשלושה משחקים, סיים את העונה.


מעבר לכך, האלופה רשמה ציון דרך כשהגיעה למאה שערי ליגה. זו הפעם השלישית בארבע השנים האחרונות: 102 שערים ב-2016, ו-108 שערים בעונה שעברה. לואס מב'ה סו בן ה-17 ו-11 חודשים רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת כשפתח בהרכב והשלים 90 דקות. הוא השחקן הצעיר ביותר שפתח בהרכב מאז אדריאן ראביו ב-2012. "פ.ס.ז' החזירה לעצמה את הצבע", נכתב ב"לאקיפ", "ניימאר כיכב במשחק האחרון שלו העונה ורק נסיגה בעשר הדקות האחרונות קלקלה לאלופה". ב"לה פריסיאן" הוסיפו: "הם יחסרו אותו (ניימאר) כל כך הרבה. הוא השאיר טעם של עוד".


המאמן תומאס תוכל אמר: "אנחנו שמחים לנצח, זה היה הכרחי, הצגנו גישה טובה. התנפלנו עליהם רוב הזמן, יצרנו הרבה מצבים. רק חבל לי שאחרי השער השני נרגענו. זה משהו שנצטרך לתקן, אבל אני משוכנע שנחזיר את הביטחון". המאמן אמר על ניימאר: "הוא שיחק היטב, ברור שהוא שחקן מכריע, אנחנו שמחים על השער והבישול, זה התפקיד שלו וזה מה שמצפים ממנו".
 



השוער ג'יאנלואיג'י בופון ששיחק אתמול: "בשבועות האחרונים היה לנו קשה כי נכשלנו. אנחנו יודעים שאין משחקים קלים. הניצחון הזה הושג בזכות הקבוצה". מרקו וראטי: "דיברנו הרבה בינינו כדי לשנות דברים. אנחנו לא רגילים להפסיד, אבל זה תלוי רק בנו. חזרנו למסלול עבור כל מי שאוהב את המועדון הזה".

עוד באותו נושא: תומאס טוכל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי