ניימאר כיכב עם שער ובישול, פ.ס.ז' ניצחה 1:2 את אנז'ה

ניימאר
ניימאר | AFP

הברזילאי נגח מבישול של אלבס (20), העביר כדור נפלא לדי מריה (58) וקטע רצף של שני משחקים ללא ניצחון. טאיט צימק (89) מרקיניוס הורחק (85). מונאקו הסתבכה בגדול כשהפסידה בנים, קון ניצחה את ריימס ונצמדה לה

קבוצות: מונאקו
(גודל טקסט)
אחרי הניצחון 0:1 של מונפלייה על סנט אטיין אמש (שישי), אשר פתח מחדש את המאבק על הכרטיס לאירופה, המחזור ה-36 של הליגה הצרפתית נמשך הערב עם חמישה משחקים נוספים. במשחק המוקדם פ.ס.ז' ניצחה 1:2 את אנז'ה בזכות הופעה נהדרת של ניימאר. המחזור נמשך עם הפסד 1:0 קריטי של מונאקו מול ניס. קון גברה 2:3 על ריימס והשוותה את מספר הנקודות של זו שהייתה האלופה ב-2017 והיום מסובכת עמוק בתחתית. דיז'ון עדיין בחיים אחרי ניצחון 1:2 דרמטי על שטרסבורג שהותיר לה סיכוי להישאר בליגה.


אנז'ה – פריז סן ז'רמן 2:1
אחרי שני משחקים ללא ניצחון פריז קיוותה להשיג ניצחון במשחק החוץ על מנת לסיים את העונה עם טעם טוב ומי שלקח את הפיקוד לידיים הוא השחקן היקר בעולם ניימאר. עקב הרחקתו של קיליאן אמבפה הברזילאי שעלה עם סרט ייחודי על ראשו תפס פיקוד והעלה את קבוצתו ליתרון אחרי 20 דקות כאשר עלה לכדור גובה של דני אלבס ונגח מקרוב. בדקה ה-58 בישל לאנחל די מריה שהכפיל את היתרון.


אז כמו בשבועות האחרונים גם הניצחון הזה לא בא בקלות, המארחת קיבלה פנדל לאחר תיקול של מרקיניוס, שקיבל אדום שנוי במחלוקת בדקה ה-85. ג'אנלואיג'י בופון אמנם הצליח לעצור את הבעיטה של פלאביין טייט אבל האחרון ניגש לכדור החוזר וצימק את היתרון. למרות החיסרון המספרי האלופה שמרה על היתרון וקטעה את הרצף המאכזב.



משחק גדול לניימאר (AFP)


נים – מונאקו 0:1
הקבוצה של לאונרדו ז'רדים מסתבכת בענק עם משחק שביעי ברציפות ללא ניצחון. מאז ה-15 במרץ, אז כבש ויניסיוס שער ניצחון דרמטי במשחק החוץ נגד ליל – לא הצליחה הקבוצה להשיג שלוש נקודות. עם הפסד שני ברציפות הערב, מונאקו נותרה עם 33 נקודות בלבד והיא נמצאת מעל הקו האדום רק משום שכבשה יותר שערים מקון. רנו ריפארט כבש עבור המארחת בדקה התשיעית בנגיחה נפלאה לאחר כדור קרן, ומונאקו לא הצליחה לחזור על אף שהחזיקה יותר בכדור ואיימה יותר על השער.


לאונרדו ז'ארדים. מונאקו עמוק בבוץ (AFP)
 


קון – ריימס 2:3

המארחת השיגה ניצחון סופר חשוב והשוותה את מספר הנקודות שלה לזה של מונאקו שעדיפה עליה רק בשערי זכות. בכלל, הקבוצה של פביאן מרקאדל היא קבוצה שונה לחלוטין מאז סוף חודש מרץ. היא אמנם פספסה בענק כשבוע שעבר לא הצליחה לנצח את גנגאן החלשה שכבר ירדה (0:0), אבל בארבעת המחזורים האחרונים השיגה עשר נקודות. קאסימיר נינגה כבש בנגיחה נהדרת בדקה ה-14, וקון לא נשברה גם כאשר מוסא דומביה השווה לאורחת (37), ועוד לפני המחצית כבשה פעמיים:


פייסל פאג'ר כבש בכדור חופשי נהדר בדקה ה-40, ופרדריק ג'ילברט כבש בנגיחה בדקה ה-45. ארבר זנלי צימק בפנדל עבור האורחת בדקה ה-82 אך לא מעבר לזה. 


דיז'ון – שטרסבורג 1:2

בעוד האורחת גמרה את העונה במקום טוב באמצע, דיז'ון נמצאת עמוק במאבקי ההישרדות שלה. החלוץ חוליו טאברס כבש בפנדל מדויק בדקה ה-40 את שערו הרביעי העונה והראשון מאז המחזור השני. ששטרסבורג השוותה עם שער של לודוביק אורקה בדקה ה-68, אלא שדיז'ון הפגינה אופי עצום וכבשה שער ניצחון דרמטי ברגע האחרון: קוון צ'אנג-הון כבש הצטרף להתקפה ובעט חזק לרשת. 1:2 דרמטי לדיז'ון שצימקה את הפער מחוף מבטחים לשתי נקודות, אלא שבמחזור הבא היא תצא למשחק החוץ הקשה ביותר בליגה, כשתתארח אצל האלופה פ.ס.ז. הקבוצה רחוקה ארבע נקודות מחוף מבטחים כשנותרו רק שני מחזורים לסיום.

תוצאות נוספות:
ניס – נאנט 1:1
אמיין – טולוז 0:0


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי