זידאן: "לא אענה לסוכן של בייל". וגם: התכנון לקיץ

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן הצרפתי בשלו רגע לפני שריאל מדריד מתארחת אצל סוסיאדד: "רק המשחק מעסיק אותי". על ליגת האלופות: "קשה מאוד לזכות במפעל הזה". "מארקה": הזאר, יוביץ' ומנדי על הכוונת, התלבטות לגבי פוגבה. ומה החלום?

(גודל טקסט)
ריאל מדריד תתארח מחר (19:30) אצל ריאל סוסיאדד במשחק החוץ האחרון שלה העונה, ואמנם יש לה סיכוי מזערי להשיג את אתלטיקו מדריד ולתפוס את המקום השני בטבלה, אך התקשורת בספרד עוסקת כבר בעונה הבאה. ב"מארקה" נכתב ארוכות על מצב הרכש הנוכחי של ריאל מדריד: שלושה שחקני רכש בטוחים, דילמה אחת וחלום אחד.


אדן הזאר, לוקה יוביץ' ופרלנד מנדי, המגן השמאלי של ליון, מבוקשים במועדון וריאל מדריד תעשה הכל כדי להחתימם. המועדון ימשיך במשא ומתן עם צ'לסי בכדי להוריד את מחירו של הזאר, כשבעניינו של החלוץ ינסו לצרף לעסקה את מריאנו דיאס כדי להוריד עלויות. לגבי המגן, אמנם ריאל טרם פנתה לליון אך יש לה סיכום עם השחקן, ובמועדון יודעים שמרסלו זקוק לגיבוי טוב. 


מעבר לכך, המועדון רוצה לצרף עוד קשר מרכזי, ובעוד זידאן רוצה את פול פוגבה, במועדון היו מעדיפים לצרף את כריסטיאן אריקסן או את דני ואן דה ביק, אחד מהתגליות של העונה מצד אייאקס. כמוכן, החלום הגדול של המועדון הוא ניימאר לאור מצבו הבעייתי בפריז סן ז'רמן, ונכתב "הנשיא פרס ישים 250 מיליון יורו להחתימו באופן מיידי ויעשה הכל". כמוכן, ב"אס" נכתב שהצרפתי בוטח באיסקו ורוצה להשאירו במועדון בעונה הבאה.



במסיבת העיתונאים זידאן התייחס או יותר נכון לא התייחס לדברים שאמר סוכנו של בייל: "אני לא רוצה לענות. אני המאמן והשחקן עושה את עבודתו. רק המשחק מדאיג אותי. אני לא אגיד לך אם שוחחתי עם בייל, אלה שיחות פרטיות כמו שיש לי עם כל השחקנים. אני יכול לדבר עם השחקנים על הכל, לא רק על העתיד".


על התבוסה של ברצלונה והעונה הנוכחית של ליגת האלופות: "זה קשה מאוד לזכות בליגת האלופות ואנחנו יודעים שמה שעשינו היה מרשים, ואף אחד לא ייקח לנו את זה. לזכות ארבע פעמים בחמש שנים זה מאוד מיוחד. אנחנו מעריכים את זה. אסור לשכוח את מה שואלוורדה עשה עד עכשיו, אסור לפקפק בו. אני לא יודע אם זו העונה הגדולה ביותר של ליגת האלופות אבל היו משחקים גדולים, נהניתי מהעונה הזו כאוהד כדורגל". הצרפתי הוסיף: "הכישלון של בארסה בליגת האלופות לא הופך את העונה שלנו לטובה יותר".


לקראת המשחק, ריאל מדריד מקבלת בחזרה את מלך השערים שלה, החלוץ קארים בנזמה, שנעדר מהמשחק נגד ויאריאל בגלל פציעה. גארת' בייל לא נכלל בסגל במהלך הניצחון 2:3 על ויאריאל והוא שוב נותר בחוץ למרות שהוא בריא. הקפטן סרחיו ראמוס יחמיץ את המשחק וכך גם רפאל ואראן שנותר מחוץ לסגל. השוער קיילור נבאס לא כשיר.  ויניסיוס ג'וניור שעלה כמחליף במשחק האחרון, צפוי לחזור ל-11. אלופת אירופה היוצאת תחפש ניצחון חוץ ראשון תחת המאמן הצרפתי, כשבינתיים השיגה רק שתי נקודות מתוך 12 והציגה יכולת חלשה מאוד במהלך ההפסד לראיו וייקאנו, מה שהרגיז מאוד את המאמן.



קארים בנזמה. יעזור לקבוצה לנצח בחוץ? (AFP)


ריאל סוסיאדד מצידה מגיעה למשחק בכושר טוב לאחר שני נצחונות רצופים על שתי קבוצות צמרת, 1:2 על חטאפה במשחק הבית וכן 0:1 באלאבס. הקבוצה נמצאת חזק במאבק על המקום השביעי שיקנה כרטיס לליגה האירופית כשהיא רחוקה שלוש נקודות מהיריבה העירונית אתלטיק בילבאו. בסיבוב הקודם הצליחו הבאסקים לנצח 0:2 את ריאל מדריד בברנבאו ולרשום ניצחון ראשון במגרש הזה מאז 2004.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי