זידאן: "צריכים לבקש סליחה. לא עשינו כלום ב-90 דקות"

זינדין זידאן
זינדין זידאן | Gettyimages

המאמן כעס: "תמיד אני מגן על השחקנים אך הפעם אני לא יכול". על בייל: "אתם צריכים לשאול אותו אם הראש שלו במדריד". הוולשי, אגב, לא חזר עם הקבוצה באוטובוס לאחר המשחק. וראן יישאר בקבוצה

(גודל טקסט)
כשזינדין זידאן חזר לריאל מדריד באמצע חודש מרץ, סיפור האליפות אמנם היה גמור, כשברצלונה הובילה ב-12 נקודות יתרון, אלא שכיום הפער עומד על 18 נקודות וגם מטרת הביניים שהוצבה, לסיים במקום השני – חמקה מידיו של המאמן הצרפתי שטרם ניצח בחוץ. בניגוד לבעבר, לאחר ההפסד 1:0 לראיו וייקאנו אתמול, זידאן יצא משלוותו: "לא עשינו כלום במשך 90 דקות, שום דבר, אפס, אנחנו לא יכולים להשאיר את הדימוי הזה. אנחנו חייבים לכבד את המועדון".


הצרפתי המשיך: "תמיד אני מגן על השחקנים שלי אבל לא הפעם. אני כועס כי לא ראיתי מהם שום דבר. אסור לנו לשחק ככה גם אם יש לנו הרבה בעיות העונה. אלה לא שחקן שניים, כולם באותה הסירה". זידאן לא הסכים לגלות מה אמר לשחקנים שלו: "מה שאמרתי להם נשאר שם", אבל הוסיף: "כולנו צריכים להתנצל על מה שקרה, השחקנים ואני". כשנשאל האם הוא מתחרט שחזר, ענה זידאן: "אני לא מתחרט, אין סיכוי, זה רגע קריטי, אנחנו לא יכולים לשחק ככה"


מי שרשם עוד משחק נפל הוא גארת' בייל שהיה יכול לכבוש במהלך המחצית הראשונה אך התמהמה. לפי הדיווחים בספרד, השחקן לא חזר עם הקבוצה באוטובוס לאחר סיום המשחק והסתפק בכך שעלה לקחת את הארוחה שמקבלים השחקנים לאחר המשחק, ועזב באופן עצמאי. במועדון הסבירו לאחר מכן שהכל נעשה באישור, אבל כשזידאן נשאל על ידי העיתונאי האם הראש של בייל נמצא במדריד הוא ענה: "אני לא יודע, אתם צריכים לשאול אותו". המאמן אמר בסיום המשחק שהבלם רפאל וראן יישאר בריאל מדריד.



גארת' בייל. הראש שלו במדריד? (Gettyimages)


 

בתקשורת הספרדית לא חסכו בביקורת על הבלאנקוס שרשמו את הפסדם העשירי העונה בליגה. עד לסיום תארח ריאל מדריד את ויאריאל ובטיס כשבין לבין תתארח אצל ריאל סוסיאדד. אם ריאל תרשום הפסד נוסף זה יהיה הרקורד הגרוע ביותר שלה בשנות ה-2000. חוסה פליקס דיאס פרשן המארקה כתב: "משחק אחד פחות של ריאל מדריד – עונש אחד פחות". הנחמה היחידה של ריאל מדריד היא שהמקום השלישי הובטח לאור ההפסד של הדולקות אחריה.


ב"אס" לקחו את הציטוט של זידאן ממסיבת העיתונאים ונכתב בשער העיתון: "אנחנו צריכים להתנצל" על רקע תמונה של טיבו קורטואה שקיבל הזדמנות ראשונה מהמאמן. בציוני המשחק, כל השחקנים מהקישור ומעלה, להוציא את המחליף ברהאים דיאס, לא קיבלו ציון. בתזמון די עגום משהו, רשם הקשר הגרמני טוני קרוס את משחק הליגה ה-150 שלו במדי ריאל מדריד. בשער המארקה נכתב: "ריאל מדריד מרגיזה את זידאן"


חסוס ואייחו שפתח בהרכב בפעם השנייה העונה בליגה וגרם לפנדל במהלך המשחק אמר: "זה היה מאבק אבל לטעמי לא מצדיק שריקה לכדור עונשין. בכל משחק עם החולצה הזו יש מוטיבצייה וצריך לצאת לכר הדשא ותמיד ליהנות מכדורגל". הקשר מרקוס יורנטה סיכם: "זה היה מבחן עבורי ועבור השחקנים. אנחנו צריכים אחדות כמו בימים הטובים".

 

#LaPortada 'El Madrid hace estallar a Zidane' pic.twitter.com/en2f3hnPyL

— MARCA (@marca) 28 באפריל 2019

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי