אופיר חיים: "היו בהפועל ת"א רגעים שאיבדתי את האמונה בעצמי"

אופיר חיים
אופיר חיים | אודי ציטיאט

מאמן כפ"ס התרגש אחרי הניצחון על בית"ר תל אביב רמלה שקירב את הירוקים לליגת העל: "לפני חודשיים צחקו עליי, אבל לזה רציתי להגיע, מאמין שננצח בעפולה". הוכנבוים המאוכזב: "מתסכל". טסלפפה: "זה עוד לא נגמר"

קבוצות: הפועל כפר סבא
(גודל טקסט)
הפועל כפר סבא גברה הערב (שישי) 0:1 בביתה על בית"ר תל אביב רמלה וטיפסה למקום השני בטבלת הליגה הלאומית כאשר נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה, בו הירוקים תלויים בעצמם וניצחון בעפולה יעלה אותם רשמית לליגת העל. שער מאוחר של עומרי שקל (80) סידר לאופיר חיים ניצחון חמישי בשישה משחקים.


המאמן המנצח אופיר חיים תקשה לדבר וסיכם בהתרגשות: "ידעתי שיהיה קשה ואכן כך היה. שיחקנו נגד קבוצת כדורגל מצוינת ואמיתית כמו שאני אוהב. רמלה באה לשחק ולא להפריע, אבל אני חושב שבסופו של דבר הגיע לנו לנצח. ראיתי היום חבורת גברים שהאמינה לאורך כל הדרך. הלחץ המנטלי גרם לרגליים להיות כבדות ובמחצית הראשונה הם לא הביאו את האקסטה מבחינה התקפית, אף בהפסקה אמרתי להם שישחקו כאילו הם בשכונה ואני חושב שראו את זה".


על כך שהקבוצה זקוקה לניצחון על מנת לעלות לליגת העל: "לפני חודשיים צחקו עליי, אבל לזה רציתי להגיע. באתי מהפועל תל אביב, עברתי שם את מה שעברתי ועכשיו יש תסריט שאפשר לכתוב עליו סרט. במחזור הסיום אנחנו בעפולה, שזה הבית שלי. הדברים תלויים בנו ואני מאמין שננצח ונעפיל. היו רגעים בהפועל תל אביב שאיבדתי את האמונה בעצמי. דיברתי עם עצמי המון מבחינה מנטלית, הרי אני חי ונושם את הדשא, אבל היום אני יודע שאני פה בזכות ומכוון הכי גבוה שאפשר. אם נותנים לי זמן, הקבוצה שלי תציג כדורגל טוב ותגרום הנאה לקהל. מגיע לכפר סבא, זה מועדון מפואר שראוי להיות בטופ".


בצד המאוכזב של הערב היה ירון הוכנבוים, שקבוצתו הפועל נצרת עילית סיימה ב-2:2 ביתי מול הפועל אשקלון וצנחה למקום השלישי. המאמן הסביר: "לסכם? הגענו להמון הזדמנויות והחמצנו, זה מאוד מתסכל. היינו שווים הרבה יותר מנקודה. היו פה שמונה מצבים של מאה אחוז גדול, אבל אנחנו מאחורי השחקנים. נצטרך לנצח ברמלה במחזור הסיום ולקוות שכפר סבא תמעד. זה נכון שאנחנו כבר לא תלויים בעצמנו, אבל מה אני יכול להגיד? יש תקווה, נתאמן חזק ונעשה את הכל עד הסוף".


מי שנמצאת עם רגל וחצי בליגה הבכירה היא סקציה נס ציונה, שגברה 0:2 על הפועל עפולה ורק נס ימנע ממנה להעפיל אחרי 51 שנות היעדרות. למרות זאת, המאמן עופר טסלפפה שמר על איפוק: "אני לא חושב שזו חגיגות עלייה. אנשים שמחים כי זה היה משחק מפתח שהיינו חייבים לנצח, אבל עוד לא עלינו. יש עוד משחק אחד ונצטרך להשלים את המשימה כמו שצריך. האוהדים שמחים ואני יכול להבין אותם, אבל תפקידי הוא להשאיר את השחקנים על הקרקע ולהמתין עד שזה יהיה רשמי. ליגת העל? אני רוצה לאמן פה בשנה הבאה, אבל כרגע יש דברים חשובים יותר כמו להבטיח שזה יהיה רשמי וסופי".



טסלפפה המאושר עם אוהדי נס ציונה בסיום (דני מרון)

על סף עלייה היסטורית לליגת העל. שחקני נס ציונה (דני מרון)

חגיגה גדולה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי