זמן סולשיאר: יונייטד בחצי הגמר אחרי 0:2 דרמטי על אברטון

השדים האדומים העפילו לחצי גמר גביע הליגה האנגלי בזכות שערים דרמטיים של קבאני ומרסיאל על הקבוצה של אנצ'לוטי. גם טוטנהאם בחצי הגמר אחרי 1:3 לסטוק, בייל כבש

(גודל טקסט)

אחרי שאתמול (שלישי), מנצ'סטר סיטי רמסה את ארסנל עם רביעייה מהדהדת, וברנטפורד הדהימה את ניוקאסל, שלב רבע הגמר של גביע הליגה האנגלי נמשך הערב עם שני משחקים, כשבמוקדם מביניהם טוטנהאם ניצחה 1:3 את סטוק סיטי. לאחר מכן, הקבוצה הלוהטת של אולה גונאר סולשיאר, מנצ'סטר יונייטד, עלתה גם היא לחצי הגמר בזכות שערים נהדרים בדקות הסיום של אדינסון קבאני ואנתוני מרסיאל.

אברטון – מנצ'סטר יונייטד 2:0

שתיים מהקבוצות הלוהטות באנגליה נפגשו הערב בגודיסון פארק שבליברפול, למשחק שישלים את תמונת חצי גמר גביע הליגה האנגלי. אחרי ההעפלות של ברנטפורד, סיטי וטוטנהאם, מנצ'סטר יונייטד קיוותה להמשיך עם המומנטום מלידס ולהתקרב לתואר ראשון העונה, כשמנגד, חניכיו של קרלו אנצ'לוטי, שחזרו לצמרת לאחר פתיחת עונה לא יציבה, הגיעו למשחק אחרי ניצחון על ארסנל המתרסקת.

במשך 88 דקות, שתי הקבוצות לא הצליחו להכניע אחת את השנייה. חוסר דיוק אפיינה את השחקנים, בבעיטות ובהנעת הכדור, ולרגע היה נראה שהמשחק הולך להארכה. אך בדקות הסיום, הקבוצה של סולשיאר שוב התעלתה על עצמה והרכש הנוצץ של הקיץ, אדינסון קבאני, קיבל מסירה טובה מאנתוני מרסיאל ושלח בעיטה חזקה לפינה השמאלית מבלי לחשוב יותר מדי. 0:1 למנצ'סטר יונייטד משום מקום!

שחקני אברטון ניסו לחזור למשחק וזרקו את כל השחקנים להתקפה בדקות האחרונות, בידיעה שאין להם מה להפסיד, ובדקה ה-96, ספגו גם את השער השני! בסיום התקפה מתפרצת נהדרת של השדים האדומים, אנתוני מרסיאל קיבל את הכדור באחד על אחד מול השוער, שנשאר פשוט חסר אונים. 0:2 למנצ'סטר יונייטד, דקות סיום נהדרות לצרפתי שמסיים את המשחק עם שער ובישול.

סטוק סיטי – טוטנהאם 3:1

התרנגולים הגיעו למשחק הערב אחרי שהוציאו רק נקודה אחת מתשע אפשריות בליגה בעשרת הימים האחרונים, וקיוו להשיג ניצחון קל על חשבון היריבה מהליגה השנייה שירים את המורל במועדון. גארת' בייל כבש את הראשון לזכות הלונדונים בדקה ה-22 עם נגיחה יפה אחרי הרמה של הארי ווינקס. בדקה ה-53, ג'ורדן תומפסון הפתיע את ההגנה של מוריניו ואיזן את התוצאה.

בדקה ה-71, בן דייויס ניסה להציל את המולדת ובעט מכ-30 מטר, ולמרבה הפלא הכדור מצא את עצמו ברשת של סטוק, 1:2 לטוטנהאם. עשר דקות אחר כך, מוסא סיסוקו ניצל איבוד כדור בהגנת המארחים והכניס כדור עומק נפלא להארי קיין, שהפציץ מקרוב והעלה את טוטנהאם לחצי גמר גביע הליגה עם השלישי.

שחקני טוטנהאם חוגגים | Matthew Ashton – AMA/Getty Images

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי