לא כוחות: סיטי עלתה לחצי גמר הגביע אחרי 1:4 על ארסנל

התותחנים ממשיכים להתרסק. ז'סוס כבש ראשון בדקה השלישית, לקאזט השווה לפני המחצית, אך בליץ במחצית השנייה סגר את הסיפור. מאחרז (55) כבש בזכות טעות של השוער, פודן (59) הוסיף ובישל ללאפורט את הרביעי

(גודל טקסט)

משחקי רבע גמר הגביע האנגלי נפתחו היום (שלישי), כשהסינדרלה מברנדפורד המשיכה במסע המופלא שלה והדיחה את ניוקאסל מהפרמיירליג, אך המשחק המרכזי היה באמירויות, כשארסנל המתפוררת פגשה את מנצ'סטר סיטי, ומיקל ארטטה, שעשוי לאבד את עבודתו בקרוב, פגש את המנטור שלו לקרב מרתק.

ארסנל – מנצ'סטר סיטי 1:4

גם בעונה לא גדולה של מנצ'סטר סיטי, היא עדיין טובה פי כמה וכמה מארסנל, שמצבה הולך ומחמיר ממשחק למשחק. הסיטיזנס עלו בהרכב סופר התקפי, עם התקפה של ז'סוס, מאחרז, פודן וסילבה. מנגד, ארטטה שוב עלה עם הרכב שנוי במחלוקת במערך של שלושה בללמים, כשאת חוליית ההתקפה מרכיבים לקאזט, ווילוק ומרטינלי המתקאמבק.

כבר אחרי שלוש דקות הגיע השער הראשון במשחק. הרמה נפלאה מצאה את הראש של ז'סוס, שנגח נגיחה מושלמת לקורה השמאלית ולתוך הרשת, בלי להשאיר לרונרסון שום סיכוי. 0:1 לסיטי בדקה ה-3. הקבוצה של פפ, כמו פעמים רבות העונה, הלכה לאחור אחרי השער, ובדקה ה-31, הרמה נפלאה של מרטינלי מצאה את הראש של לקאזט, שהתעופף לנגיחה בלתי אפשרית לחיבור השמאלי. 1:1! ארסנל יורדת למחצית עם תקווה.

פפ גווארדיולה. ניצח בקלות את בן טיפוחיו שמסתבך | Manchester City FC/Manchester City FC via Getty Images

בדקה ה-54, כדור חופשי מסובב של מאחרז הגיע לידיים של רונרסון, אך השוער הדף את הכדור לתוך הרשת בשגיאה קשה. סיטי חוזרת ליתרון 1:2, והשער הזה סימל את תחילת המפלה של ארסנל במשחק. חמש דקות לאחר מכן, פרננדיניו מצא את פודן עם כדור מצוין, האנגלי הצעיר בעט צ'יפ חכם מקרוב והעלה את היתרון ל-1:3. התותחנים פשוט נעלמו לגמרי מכר הדשא, ובדקה ה-73, ההשפלה הושלמה כשכובש השער השלישי, פודן, מצא את איימריק לאפורט הבלם פנוי ברחבה. הצרפתי דחק את הכדור מקרוב בקלות. 1:4 למנצ'סטר סיטי בסיום.

צפו: ברנדפורד הדיחה את ניוקאסל ברבע הגמר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי