צ'יבוטה צפוי לקבל מנוחה נגד באר שבע כדי שיהיה כשיר לגביע

מאוויס צ'יבוטה
מאוויס צ'יבוטה | דני מרון

החלוץ לא החלים לגמרי מהפציעה בברכו, וייתכן שיסופסל בשבת. זנטי או ז'אן יפתחו במקומו אם כן. סורו יחזור להרכב במקום תאמבי, גורם במועדון: "יש לנו הזדמנות לטפס למקום הרביעי, וחשוב להגיע לגמר אחרי ניצחון"

(גודל טקסט)

בני יהודה תפתח ביום שבת את אחד השבועות הגורליים של המועדון בשנים האחרונות, כשתארח את הפועל באר שבע לקרב ישיר על המקום הרביעי והכרטיס לאירופה, וארבעה ימים לאחר מכן מצפה לה גמר גביע המדינה נגד מכבי נתניה בסמי עופר.

המאמן יוסי אבוקסיס צפוי לקבל סגל מלא בשבת, אם כי קיים סיכוי שמאוויס צ'יבוטה יקבל מנוחה נוספת בשל הפציעה בברכו, על מנת לא לסכן אותו לגמר. עמית זנטי וגם דור ז'אן, שהצטיין בניצחון נגד מכבי תל אביב מוקדם יותר השבוע, נמצאים בתמונת ההרכב אם צ'יבוטה לא יהיה כשיר בסופו של דבר.

איסמעילה סורו צפוי לשוב להרכב של הזהובים, ככל הנראה במקום סגס תאמבי, כאשר בחלק האחורי לא צפויים שינויים למרות חזרתו של עמית ביטון לסגל, לאחר שסיים לרצות עונש הרחקה בגין צהובים.

צ'יבוטה. אבוקסיס רוצה אותו בכושר מלא לגמר (דני מרון)
צ'יבוטה. אבוקסיס רוצה אותו בכושר מלא לגמר (דני מרון)

"המשחק נגד באר שבע, חשוב לא פחות מהגמר", אמר גורם במועדון. "יש לנו הזדמנות מצוינת לטפס למקום הרביעי ולהשאיר סיכוי גם בקרב על המקום השלישי. חוץ מזה, חשוב מאוד להגיע לגמר הגביע במצב רוח טוב ואחרי ניצחון".

הבוקר (רביעי) ציינו בבני יהודה את יום הזכרון לחללי צה"ל בטקס שנערך בנוכחות קבוצות הילדים והנערים של המועדון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי