כץ: "לא נראה ששטקוס יישאר", סילבס: "הבהיר שחתם בבית"ר"

ארנסטס שטקוס
ארנסטס שטקוס | דני מרון

בהפועל חיפה מקווים להשאיר את השוער שכבר חתם בבירה בינואר, הבעלים טען: "הוא שינה את דעתו". גם המאמן הודה שהשוער נחוש בדעתו לעבור. המחליפים צפויים לקבל ההזדמנות במשחקים שנותרו

(גודל טקסט)
השוער הלטבי פאבלס שטיינבורס מועמד להצטרף להפועל חיפה. השוער משחק בקבוצה הפולנית ארקה גידיניה ונחשב לאחד השוערים הטובים בליגה המקומית. שטיינבורס זוכה למעקב של הפועל חיפה עוד מימיו של שרון מימר, שכבר חיפש מחליף לארנסטס שטקוס שיעזוב בסיום העונה לביתר ירושלים. במועדון סיפרו כי טרם נעשתה פנייה רשמית, והמכשול העיקרי הוא שהשוער מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפולין וכץ אינו מוכן לשלם דמי העברה, ורק במידה ושטייבורס יגיע כשחקן חופשי בחיפה יאיצו את המשא ומתן. בנוסף, סילבס מחזיק במספר מועמדים ישראלים לעמדת השוער.


הפועל חיפה הבטיחה את ההישארות בליגת העל לאחר שניצחה את בני סכנין בדוחא
, אולם המאמן החדש חיים סילבס אינו מתכוון להוריד את הרגל מהגז והציג מטרה בחדשה בפני שחקני הקבוצה.


"הניצחון בסכנין היה חשוב, אבל אנחנו צריכים לסיים את העונה בצורה הטובה ביותר והמטרה היא המקום השביעי. אני רוצה שנמשיך להתאמן חזק ושאף אחד לא יחשוב שהעונה שלנו הסתימה", אמר סילבס לשחקניו, עוד לפני מסיבת העיתונאים שערך הבוקר לצד הבעלים יואב כץ.


הבעלים היה הראשון לדבר ואמר: "במשחק האחרון ראיתם קבוצה שנלחמה מצוין, אבל היכולת הייתה פחות טובה. סילבס הצליח לשנות את האווירה ואני מקווה שזה ימשיך. העונה היו לנו פחות שחקני בית, אבל שחקנים שבאו מבחוץ והזרים היו כל כך מסורים ואנו בתחילתו של תהליך".


כץ גם התייחס לשטקוס ולתמאש: "סילבס שוחח עם שטקוס וזה נראה שהוא לא יהיה כאן. שטקוס שינה את דעתו משמעותית בימים האחרונים. לגבי תמאש? הוא במצב נפשי לא טוב וזה לוקח הרבה כוחות מאנשים במועדון. הוא כנראה לא יחזור לשחק העונה ויש לו חוזה לעונה הבאה, אבל ואחרי שהחלק המשפטי ייגמר אנחנו נראה. נחצו קווים אדומים, אבל הוא אייקון".



טוויסט בעלילה? שטקוס (דני מרון)
  


לאחר מכן התייצב סילבס מול המיקרופונים והבהיר גם כן: "שטקוס הבהיר לי שהוא שחקן בית"ר ירושלים. אנחנו בתחילתו של תהליך ודבר קשור בדבר, זה פאזל שצריך להירקם ויש לנו עוד שני משחקים ואימונים כדי ללמוד את הקבוצה. היה כאן מעגל מסוים שהביא את הקבוצה לפיק נהדר בשנה שעברה ואני חושב שהקבוצה צריכה להתרענן. אם היו מגיעים לפלייאוף העליון והיה תלוי במשחק אחד אז היינו מדברים אחרת. יהיו שינויים בוודאות".
 


בהמשך לדבריו במסע"ת, סילבס מתכוון לאפשר דקות משחק לשחקני הספסל במשחקים שנותרו על מנת לבחון את כל הסגל כאשר המטרה היא לקבל החלטות לקראת העונה הבאה. אגב, שחקני ההרכב במשחק הקרוב יעלו לכר הדשא לצד ילדיהם.


סילבס וכץ צפויים לקבל החלטות לגבי שאר השחקנים הזרים כאשר ביניהם הבלם ריקי מיטרבסקי והקשר ראדו גינסארי. מי שאינו צפוי להמשיך בהפועל חיפה הוא החלוץ דודו ביטון שהצטרף בחודש ינואר ולא הצליח להשתלב בקבוצה.



חיים סילבס. יהיו שינויים בקבוצה (עומרי שטיין)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי