רפואה: "אחרי התקופה שעברה על ק"ש, זה ניצחון 0:1 ענק"

מאמן קריית שמונה סיכם את הניצחון על הפועל כפ"ס, שחתם את הסיבוב הראשון וקטע רצף הפסדים: "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. יכולנו להשיג יותר נקודות". גזל מנגד: "אני המאמן כרגע, כולם ידעו כשיבוא מישהו אחר"

(גודל טקסט)

עירוני קריית שמונה סגרה הערב (ראשון) את הסיבוב הראשון בליגת העל עם 0:1 ביתי על הפועל כפר סבא, ובכך קטעה הקבוצה מהצפון רצף של חמישה הפסדים.

לאחר המשחק, המאמן קובי רפואה היה מרוצה מהנקודות שהשיג ואמר: "זה ברור שכל החודש האחרון לא הטיב איתנו, אבל בסדר. אני שמח מהניצחון שלנו הערב ואני חושב שהיינו שווים יותר. הגענו להרבה מצבי הבקעה והיה גם פנדל שהחמצנו. אחרי תקופה כזו, זה 0:1 ענק".

כזכור, במחזור הקודם הפסידה ק"ש למכבי ת"א אחרי שקופחה על ידי צוות השיפוט ונשרק לחובתה פנדל מפוקפק בתוספת הזמן. על כך אמר רפואה: "זה לא פשוט מה שהיה, אבל אני צריך לשים הכל בצד. אמרתי כבר שאני לא מתעסק בשופטים וגם היום לא. הקבוצה הטובה יותר ניצחה את המשחק היום. אני לא מתעסק בכל זה, למרות שאלו דברים מעצבנים מאוד".

אוהד אסולין, רועי קהת | מאור אלקסלסי

על המשחק הערב והסיבוב הראשון סיכם: "אנחנו בני אדם ושחקנים לפעמים בלחץ. זה חלק מהמשחק הזה. אין לנו באמת זמן לעבוד על הכל כי אנחנו משחקים כל הזמן. זה רק מנוחה כל הזמן. השחקנים רצו היום ועשו את זה על המגרש".

"עם כל הכבוד לכפר סבא, הייתה פה רק קבוצה אחת על המגרש והניצחון היה מוצדק. אין כמו לנצח משחק כזה אחרי התקופה שהייתה. הסיבוב הראשון? פתחנו מצוין, אבל אז הפסדנו לקבוצות הגדולות, למרות שנתנו להם פייט בכל משחק. חושב יכולנו להשיג יותר נקודות".

מן העבר השני, רביד גזל הוא עדיין מאמנה הזמני של הפועל כפ"ס ולאחר המשחק הוא סיכם: "לא היינו טובים במשחק. הקצב שלנו לא היה טוב והיה לנו גם מזל שהפנדל שלהם הוחמץ. עם הפנים למשחק הבא, אין מה לעשות".

מצב הקבוצה והמשך דרכו: "יש עניין של לחץ בקבוצה. שחקנים משחקים עם חוסר ביטחון. בכל מקרה, אני מאמין בהם ובטוח שבהמשך יהיה תוצאות יותר טובות. כרגע אני המאמן של הפועל כפ"ס. יש בעיה שאין לי תעודת פרו. אם יביאו מישהו אחר במקומי כולם ידעו".

רביד גזל | מאור אלקסלסי
עוד באותו נושא: קובי רפואה, רביד גזל

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי