סכנין תנסה לצרף שני חלוצים: "ציפינו לקבל יותר מהחלק ההתקפי"

במועדון מרוצים שלא ספגו מול מכבי פ"ת, אבל מודאגים מהתפוקה ההתקפית: "כרגע זאת הזדמנות לכולם להוכיח את עצמם ויהיו שינויים בחודש ינואר". אייהב שאמי ייבדק, חשש מפציעה נוספת של עלי עותמאן

קבוצות: בני סכנין
(גודל טקסט)

בדרבי העולות החדשות, בני סכנין הצליחה להתאושש מההפסד להפועל תל אביב, כאשר חילצה נקודה במושבה נגד השנייה בטבלה מכבי פתח תקווה בעקבות תיקו מאופס. למרות שביעות הרצון מכך הקבוצה לא ספגה, בסכנין מודאגים מהכושר ההתקפי שהניב גול אחד בארבעת משחקי הליגה האחרונים.

"אנחנו ציפינו לקבל יותר מהחלק ההתקפי ולא היינו מספיק חכמים ברחבה של פתח תקווה" אמרו בסכנין והוסיפו: "כרגע זאת הזדמנות לכולם להוכיח את עצמם ויהיו שינויים בחודש ינואר". את מרב הביקורת חטפו החלוץ אוסאמה חלאילה שלא כבש בארבעת המשחקים האחרונים ונייג'ל האסלביינק שעדיין לא מצא את הרשת.

במועדון כבר החלו לפעול לקראת פתיחת מועד ההעברות, כאשר הרצון הוא להתחזק בשני שחקני התקפה ולא מן הנמנע כי השניים יגיעו על חשבונם של אוסבלדו הנריקס, שכבר קיבל הודעה כי אינו בתוכניות וגם אמרי וולשמן צפוי לעזוב את הקבוצה.

גם עתידו של איקוום אוטין לא ברור כאשר המגן נכנס אתמול (ראשון) במחצית השנייה על חשבונו של אייהב שאמי שנפצע וייבדק בימים הקרובים. מי שאמור לחזור לסגל הקבוצה, אך שוב נפצע הוא עלי עומאן. המגן הוותיק חזר לאחר חודש היעדרות, אך לאחרונה שוב נפצע בברכו וייבדק פעם נוספת, כאשר החשש כי ייעדר תקופה ממשוכת. "עלי מאוד חשוב לנו גם עם המגרש וגם בחדר ההלבשה" אמרו בסכנין.

ינון אליהו, איקוום אוטין | אודי ציטיאט

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי