בארסה חגגה: "הליגה של מסי", ברתומאו: "רוצים טראבל"

ליאו מסי חוגג עם לואיס סוארס
ליאו מסי חוגג עם לואיס סוארס | AFP

המועדון הקטאלני הניף צלחת שמינית ב-11 שנה אבל נשאר מפוקס על המטרות שבדרך: "יש לנו את ליגת האלופות והגביע", סוארס: "חייבים להישאר על אותו קו". העיתונאים בספרד החמיאו למסי: "המנהיג הבלתי מעורער"

(גודל טקסט)

זה היה צפוי בערך מתחילת העונה, אבל עכשיו זה רשמי: ברצלונה אלופת ספרד בפעם השנייה ברציפות והחמישית בשבע שנים, לאחר ניצחון 0:1 על לבאנטה שנתן פער בלתי ניתן לסגירה של תשע נקודות על פני אתלטיקו מדריד השנייה. טכנית הפער יכול להשתוות בשלושת המשחקים הבאים, בסיכוי הקטן כמובן שבארסה תפסיד את כולם ואתלטיקו תנצח, אבל בליגה הספרדית הגורם המכירע במקרה כזה הוא המאזן בין השתיים והוא עומד על תיקו אחד וניצחון לברצלונה.

בעיר הקטלאנית חגגו הבוקר (ראשון). העיתונים הספרדיים החמיאו לאלופה עם כותרות כמו "העשירית של מס' 10" על השער של מארקה או "הליגה של מסי" (ספורט). הכוכב כבש את שער הניצחון והפך לשחקן הראשון בתולדות המועדון שזוכה ב-10 אליפויות, כשהוא ללא ספק שחקן העונה וכנראה אף העשור בספרד. מארקה כתב על הפרעוש: "מי אם לא הוא. מסי הוריד את המסך על הליגה וזכה בתואר בערב ענק".

לנשיא ברצלונה ג'וזף ברתומאו היה רק דבר אחד בראש בזמן חגיגות האליפות: "הליגה היא המפעל שבו הכי נוח לנו, אבל אנחנו רוצים את הטראבל. האוהדים רוצים את ליגת האלופות ואת הגביע". ליגת האלופות תפגיש את בארסה עם ליברפול ביום רביעי הקרבו במשחק הראשון של חצי הגמר, ועד הגביע היא תחכה חודש לפני הגמר נגד ולנסיה.

ברצלונה אלופה.
ברצלונה אלופה. "מסי הוריד את המסך על הליגה" (Gettyimages)

גם לואיס סוארס חגג, כמובן, אבל גם הוא נשאר מפוקס לקראת רביעי: "חייבים להתמקד במטרה של כל התארים. זכינו, אבל אנחנו נשארים על אותו קו. קלמון לנגלה התייחס לתואר: "לא קל לזכות באליפות בליגה, כל הקבוצות משחקות אותה אבל רק אחת מנצחת".

העיתון "אס" הקדיש את האליפות ה-26 של בארסה ל-25 השחקנים בסגל. ממארק אנדרה דר שטגן, ששיחק כל דקה לאורך העונה, דרך לנגלה ששיחק תפקיד מרכזי בשל הפציעה של אומטיטי וג'ורדי אלבה שנתן "עונה נהדרת, רגוע יותר מתמיד" ועד האחד והיחיד, ליאו מסי, עליו נכתב: "המנהיג הבלתי מעורער של העונה". גם ארתורו וידאל ("הופעות נהדרות בעונה הראשונה שלו") וסרג'י רוברטו ("גורם מכריע במשחקים נגד ריאל") זכו למחמאות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי