עסקת עבדה בסכנה: מחלוקת חדשה בין דינמו קייב למכבי פ"ת

לספורט1 נודע כי ההעברה שהייתה אמורה להיסגר תוך 24 שעות, עשויה להתבטל. המחלוקת: תנאי השחקן וסעיפים משמעתיים. "אם האוקראינים לא יחזרו בהם, הסיכויים לעסקה לא גבוהים", אמרו במלאבס

(גודל טקסט)

רק היום בבוקר, נראה היה שעסקת מכירתו של ליאל עבדה ממכבי פתח תקווה לדינמו קייב תושלם ב-24 השעות הקרובות, אלא שלספורט1 נודע כי העסקה נמצאת בסכנה לאור מחלוקות בין הצדדים. למרות הבנות עקרוניות בנוגע לסכום המכירה, הבעיות בין הצדדים נוגעות לתנאי השחקן ולאו דווקא לשכרו. במשך הימים האחרונים, ישנן מחלוקות בנוגע למספר סעיפים בחוזה אשר עלולים להפיל את העסקה.

בין השאר, מדובר על סעיפים כמו מכירה עתידית ובעיקר מספר סעיפים בתחומים המשמעתיים, אשר במלאבס ובסביבת השחקן לא צפויים להתפשר עליהם. זה לא מסתכם בזה: אם האוקראינים לא ישנו את דרישותיהם, נראה שהעסקה בסכנה גדולה.

"כרגע, נראה שאם האוקראינים לא יחזרו בהם, הסיכויים לעסקה לא יהיו גבוהים", אמרו במועדון ממלאבס. אם ליאל לא יימכר עכשיו, הוא יוכל להימכר בהמשך החלון כי צריך לזכור שהחלון עצמו טרם נפתח ועוד עשויות להיות תזוזות".

שחקני מכבי פתח תקווה חוגגים | ברני ארדוב

גם היו"ר אבי לוזון מודע לכך שגם אם העסקה הנוכחית לא תיסגר, הוא יוכל למכור את עבדה בסכומי כסף דומים בשבועות הבאים או בתום העונה והבהיר בעצמו לאורך כל היממה האחרונה כי העסקה לא סגורה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי