אבי לוזון הסכים לוותר על חלק מהכסף לטובת שכרו של עבדה

לאחר שיוסדרו העניינים המשפטיים האחרונים, החלוץ צפוי לעבור רשמית לדינמו קייב שתשלם לפ"ת קצת פחות מחמישה מיליון יורו: "אבי עשה ויתורים". השחקן, שזכה לעניין מסלטיק, לא צפוי לשחק נגד מכבי

(גודל טקסט)

עסקת ליאל עבדה לדינמו קייב נכנסת לשלב הסופי: לאחר טיוטת ההסכם שנשלחה אתמול (רביעי) בשעות הערב לאיש החזק במועדון, אבי לוזון, כעת מטפלים הצדדים בעניינים משפטיים אחרונים שצריכים לעבור אישור, כאשר ההערכות הן שהעסקה תיחתם סופית ב-24 השעות הקרובות.

למרות שמי שמטפל בענייניו של עבדה הוא לוזון עצמו, כשגם המנהל המקצועי של מחלקת הנוער, אופיר לוזון, מעורב, את השחקן מייצג במשא ומתן עורך הדין טל ספיבק, כאשר המלאבסים שכרו גם עורך דין נוסף שיעבור על כל הנושאים מבחינה משפטית.

בין הקבוצות עדיין דנים על סכום המכירה, שצפוי להיות נמוך מעט מחמישה מיליון יורו. "אבי עשה ויתורים מבחינת עלות המכירה וזאת כדי שהשכר של ליאל עצמו יעלה", סיפרו במועדון. כפי שפרסמנו, עבדה צפוי להשתכר בסכום שנע סביב שני מיליון יורו לחמש עונות.

אבי לוזון | דני מרון

עבדה עצמו צפוי להמריא ביום חמישי הבא לקייב ביחד עם אופיר לוזון, שמלווה אותו לאורך שנותיו בפתח תקווה וצפוי לשהות איתו למשך שבועיים ולטפל בקליטה הראשונית שלו, כולל מציאת דירה. בין השאר בוחנים הצדדים מגורים באזור של אקס פתח תקווה, מנור סולומון, שיוכל לסייע לו להיקלט מהר יותר.

עוד נודע, כי קייב צפויה להקדים בירוץ את פ.צ קופנהאגן הדנית וסלטיק הסקוטית, שניהלו אחר עבדה מעקב ארוך וחשקו גם הן בצירופו. בכל אופן, בשל העובדה שהעסקה צפויה להיסגר בקרוב, ההערכות מדברות על כך שעבדה לא ישחק במשחק הקרוב ביום שני מול מכבי תל אביב וזאת כדי לא לסכנו ואת העסקה עצמה.

לאורך התקופה האחרונה, בפתח תקווה ציפו למכור את עבדה כבר בקרוב, שכן בקבוצה פעלו להוציא לו דרכון זר, מה שנתקל בבעיות כעת והוא צפוי לפחות בשלב ההתחלתי, להיחשב כזר. בנוסף, הוא החל בתקופה האחרונה בשיעורי אנגלית, מה שכמובן מעיד על הרצון הגדול של הצדדים לקדם את העסקה.

ליאל עבדה חוגג | ברני ארדוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי