כפי שסיפרנו לכם אתמול, הספרדייה הצמודה של הפורטוגלי לא הגיבה לאחר ההדחה מליגת האלופות, אחותו של רונאלדו הייתה היחידה שעשתה זאת, ואילו רודריגס חזרה לשדר עסקים כרגיל והעלתה תמונות נוספות מקמפיין ההלבשה התחתונה ובגדי הים שלה לחברת "יאמאמי". בזכות השילוב המנצח של הלוק האקזוטי שלה, 10.5 מיליון עוקבים וכמובן הקשר לכריסטיאנו שלה, הדוגמנית מרוויחה על שיתוף הפעולה עם המותג האיטלקי סכום המוערך בכ- 5 מיליון יורו. לא רע למישהי שעד לפני שלוש שנים הייתה מוכרת בחנות של גוצ'י, לא? סגנון החיים שלה השתנה לגמרי מאז שהפכה לחצי השני של הפורטוגלי וזה עוד הרבה לפני שהחלה להרוויח סכומים כאלו בעצמה.
רודריגס בת ה-25, חתמה בשנת 2017 עם סוכנות היוקרה "אונו", המייצגת שמות כמו בר רפאלי או מרטינה קליין, ואף על פי שהיא מעולם לא צעדה על המסלול ולא קטפה קמפיינים גדולים, כיום המצב השתנה ב-180 מעלות והיא הפכה לאחת הדוגמניות העסוקות באירופה. רודריגס תמיד העדיפה לפרסם בפומבי בחשבון האינסטגרם שלה וכך הפכה לאחת המשפיעות בארצה וגם קטפה את הפרויקט האחרון בו הפכה להיות הפנים של חברת "ימאמאי", כאשר פרוייקטים נוספים כבר ממשיכים לזרום אליה והיא מסננת הצעות. עד כמה משתלם להיות בת הזוג של כריסטיאנו רונאלדו? משתלם, ואפילו מאוד.
View this post on Instagram
Feeling confident with Yamamay @yamamayofficial #myconfidentbeauty #yamamay #georginarodriguez
A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on
View this post on Instagram
A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on
View this post on Instagram
Feeling confident with Yamamay @yamamayofficial #myconfidentbeauty #yamamay #georginarodriguez
A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on
View this post on Instagram
A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on
View this post on Instagram
A post shared by Yamamay (@yamamayofficial) on
View this post on Instagram
A post shared by Georgina Rodríguez (@georginagio) on
מה דעתך על הכתבה?