וושינגטון מאוהבת: "דני כנראה משחק כדורסל מקצועי מגיל 12"

ראסל ווסטברוק, דני אבדיה | Ned Dishman/NBAE via Getty Images

הישראלי סחט מחמאות ברחבי הבירה אחרי הניצחון הראשון העונה על מינסוטה: "הוא איש של מיליון שאלות"

(גודל טקסט)

ללא ראסל ווסטברוק, שלא צפוי להשתתף במשחקי בק-טו-בק העונה, הוושינגטון וויזארדס השיגו ניצחון ראשון העונה אחרי חמישה הפסדים, כשהביסו 109:130 על מינסוטה. נציגנו ב-NBA, דני אבדיה היה יוצא מן הכלל עם 11 נקודות, 7 ריב', 3 אס' ו-3 חטיפות ב-27 דקות, כשלעומת משחקים קודמים, הוא תורם בצורה משמעותית לניהול המשחק ומספק דקות נהדרות על הפרקט.

למרות זאת, דני שמר על קור רוח אחרי הניצחון והרשים את התקשורת עם תשובותיו, כשסיפר שהוא אוהב להיות פליימייקר, וגם שלח מסר ברור להמשך העונה: "צירפנו כוכב ענק (ווסטברוק) לקבוצה, אני עדיין חדש פה. אין קסמים, זה יכול לקחת זמן, אבל אני מאמין שבסוף נהיה טובים ונגיע רחוק". אמר אחרי הניצחון.

אך היכולת שלו לא נעלמה מעיני חבריו לקבוצה, והכוכב הגדול, בראדלי ביל, דיבר פעם נוספת בשבחו של דני: "הוא לומד בעקביות, וזה כל כך מצחיק, כי כשהוא הגיע לפה אמרו לנו שהוא איש של מיליון שאלות, דני שואל המון שאלות וזה דבר נהדר כי הוא רוצה ללמוד ולהשתפר, ולהיות על הפרקט. זה מדהים לראות כמה הוא נחוש. הוא לא מתבלבל על המגרש, שום דבר לא מטריד אותו, לפעמים הוא שואל שאלות כי המשחק הופך להיות מהיר בשבילו, אבל לרוב אני חושב שהוא מעל ומעבר לכל מה שציפינו שהוא יהיה. הוא הראה שהוא מאוד מגוון, הוא זורק מצוין משלוש וכנראה יש לו את האחוזים הכי טובים בקבוצה, הוא פשוט עושה מה שדני עושה. הוא לא עושה שום דבר אקסטרה, הוא משחק כדורסל בצורה הנכונה ומשתמש בגוף שלו מצוין. זה מדהים שהוא רוקי עם אופי כל כך מקצועני. הוא כנראה משחק באופן מקצועי מגיל 12"

ב-NBC וושינגטון התעסקו בעיקר במצ' אפ בין דני אבדיה לבחירה מספר 1 בדראפט, אנתוני אדווארדס. "זה היה רק משחק אחד אבל אבדיה ניצח את הבחירה מספר 1. לרוקי של וושינגטון היה ערב חזק בכל התחומים, הוא מסר כמה מסירות מדהימות למרות שאת רוב הנקודות הוא קלע בגארבג' טיים".

בראדלי ביל מדבר על אבדיה אחרי מינסוטה

גם המאמן סקוט ברוקס המשיך להתלהב מהרוקי שלו: "הוא רק בן 19, אני אוהב אותו, אני אוהב את הרצון שלו להשתפר והשאלות שהוא שואל. הוא תמיד מנסה לעשות את הדבר הנכון,

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי